Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg søger en blogger!;) - Som har sin egen blog.

Side 1 ud af 4 (34 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 4. Aug 08
Indlæg ialt: 555
Skrevet kl. 18:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej dig derude!

Jeg har længe gerne ville have en blog selv.

Jeg har bare ikke penge til at få sat en op, så jeg tænker at et alternativ vil være at jeg kunne blive skribent på en andens blog.

Jeg kan godt tænke mig at skrive om: Mode, Fashion, (få sat en kategori op "Livet igennem en 16 årigs øjne) hvor jeg vil skrive om indtryk, og skrive lidt om hvordan jeg ser på tingende - Jeg tror selv det kunne være spændende.
Og nej det vil ikke blive sådan noget "her til morges sad jeg i bussen og der var den her herre underlige mand, som bare stirrede på mig" - Jeg vil skrive proffesionelt, og med humor;)

- Så har du en blog hvor følgende vil passe ind, og syntes det vil være spændende at have en ung frisk skribent på siden, så skrive da lige her! :)

P.S - Husk og post et link til din blog, og fortæl lidt om hvad du skriver om, og fortæl også gerne om der kommer mange og læser din blog, og om de kommentere.

Tilbyder produkt fotos til webshop ejere, og butiks ejere - Kontakt: Via PM

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15086
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 18:02

Du kan få gratis blogs mange steder online... Og du kan endda selv sætte dit præg på den i form af design og funktioner...

Fra Odense
Tilmeldt 4. Aug 08
Skrevet kl. 18:07

Det er jeg klar over.
Men der er domænet problemet..

- Men tak for dit svar.......

Fra Helsingør
Tilmeldt 19. Sep 08
Indlæg ialt: 170
Skrevet kl. 18:09

Hej Reed.

Lidt mere gennemsigtighed ville nok være at foretrække, hvis du skal skrive på andres blog - hvem er du, hvad er din stil m.m.

Jeg ku foreslå at du laver en blog på www.blogger.com
Det er gratis og du kan vise verden at du faktisk mener det alvorligt, ved at kunne vedligeholde din blog med friske indlæg.

Samtidig giver du en smagsprøve på din stil og din tone. Det vil nok under alle omstændigheder blive krævet af den du vil blogge for.

kh.
Sophie

MAGMENTOR.COM - Udgiv dit Online Magasin på AppStore

Fra Tommerup St.
Tilmeldt 1. Nov 07
Indlæg ialt: 424
Skrevet kl. 18:12

Jeg har en del, blogs dog ikke indenfor det du søger. Derfor vil jeg da gerne sætte en side op i et blog system efter dine ønsker og på hvilket som helst domæne.

Send evt en PB. Så kan vi tage den derfra.

Fra Odense
Tilmeldt 4. Aug 08
Skrevet kl. 18:12

Det tror jeg du har ret I.
- Det glemte jeg, og det er selvfølgelig mere en væsentlig ting at inkludere - Altså noget om mig selv.

Men jeg tror jeg vil prøve dit foreslag med www.blogger.com :)

Fra Odense
Tilmeldt 4. Aug 08
Skrevet kl. 18:16

dehm:

Jeg har en del, blogs dog ikke indenfor det du søger. Derfor vil jeg da gerne sætte en side op i et blog system efter dine ønsker og på hvilket som helst domæne.

Send evt en PB. Så kan vi tage den derfra.

Har sendt dig en PB! ;)

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15086
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 18:17

Reed:

Det er jeg klar over.
Men der er domænet problemet..

- Men tak for dit svar.......

Du har ik 50 kr til at smide efter et domæne? Desuden kan du vel bare lægge ud med et gratisdomæne og linke videre senere hen, når du har samlet 50 kr sammen...

Fra Bording, midtjylland
Tilmeldt 5. Jul 07
Indlæg ialt: 564
Fra  Stepfo Skrevet kl. 18:20

Hej Reed

Hvis du har en masse tekst klar, kan vi da evt. lave en deal med at jeg opsætter bloggen og så sørger du for løbende at skrive på den. Så kan vi dele i porten, hvis der kommer nogle reklameindtægter.

Jeg gider bare ikke købe domænet, hvis det ender med, at den ikke bliver ordentligt vedligeholdt. Så kan du lave 20-30 siders tekst i word inden oprettelse, er jeg frisk.

Venlig Hilsen

Allan

Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 18:24

Hej Reed,

Jeg betaler gerne domænet og evt. hosting - hvis jeg kan få lidt reklame plads.

Skriv PM.

Side 1 ud af 4 (34 indlæg)