Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Iværksættermisbrug

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Helsingør
Tilmeldt 19. Sep 08
Indlæg ialt: 170
Skrevet kl. 18:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 1 person

Hej Yngvi.

Jeg finder din tekst for lang, lidt triviel, indforstået og for rodet.
Jeg vil prøve at give dig en kommentar som jeg ville se din tekst, hvis jeg læser den som en potentiel kunde.

Når jeg læser ned gennem teksten kan jeg godt fornemme at du brænder for dit liv som selvstændig, men brænder du også for mig som kunde?
Teksten skal være, så jeg som kunde kan genkende noget af det jeg har behov for hos dig.

Jeg kan som udgangspunkt måske godt have behov for at du kan smide hvad du har i hænderne og løse et problem for mig her og nu.
Men din tekst kan også læses som en indikation af at du hele tiden er på jagt efter nye og spændende opgaver og jeg kunne så være bekymret for om du har tid til mig i morgen, når jeg kommer med en plan for ændringer til mit design eller et andet vedligeholds arbejde.

Rigtig mange menesker har brændt nallerne på webdesignere, der kan lave noget her og nu og så er de væk i morgen når forretningen har udviklet sig og kræver væsentlige ændringer på sitet.

Selv om teksten er om dig, skal den i det store perspektiv handle om mig som kunde. Får jeg den samarbejdspartner jeg søger?

En anden ting er at det virker totalt forvirrende på mig at jeg her på amino i din signatur og også på din om mig side ser at du reklamerer for revision, når jeg forsøger at forholde mig til dig som webdesigner.
Jeg ville holde de 2 ting adskilte eller gøre det mere tydeligt at der er tale om to meget forskellige forretninger.

Håber du kan bruge noget af det.

kh.
Sophie

MAGMENTOR.COM - Udgiv dit Online Magasin på AppStore

Fra Søborg
Tilmeldt 23. Sep 08
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 01:00
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Sophie

Tak for en kontruktiv kritik af Yngvis misbrug. Det jeg skriver her må du ikke tage personligt, for du har absolut skrevet dette svar i en god mening

Først og fremmest må jeg sige at vi har altid haft meget glæde af Yngvi til designer opgaver og han har aldrig svigtet os i snart 2 år . Det er en af de ting der gør han skiller sig ud fra andre der kan være mere ustabile. Så der får han stor ros fra vores side. 

Men Yngvi skal faktisk også have en anden ros, han er "firstmover" på et helt nyt område.

Det parakdoksale er nok at Yngvi i sin overskrift på dette indlæg bruger navnet iværksættermisbrug.Fordi det ER nemlig ligepræcis hvad han har udsat jer for, uden at i faktisk aner det.. 

Han har nemlig via vores nye partnerprogram tjent penge på at skrive dette indlæg!  han har ud af de pt. 268 visninger denne tråd har haft modtaget 3 revisor opgaver, via www.tilbudrevisor.dk. Disse er blevet kontrolleret og valideret fra Vores side. og er efterfølgende sendt videre til de regnskabfirmaer/revisorer/bogholdere der matcher opgaverne.

Status er 6 firmaer har modtaget hans 3 henvisninger via dette indlæg ( 2 firmaer til hver opgave). De er igang med at kontakte disse forespørgsler, som højst sansynligt resultererer til salg og ekstra omsætning.

De 6 firmaer har betalt Yngvi   450,-  kr. for at skabe kontakterne ved at skrive dette indlæg! - Velkommen til  - "tjen penge, meget nemt, som blogger!" -

Så Yngvi må da med denne viden ramme den lige på sømmet med og jeg citerer din hjemmeside:

Kombinér passionen i dit hjerte og informationen i din hjerne til spændende businessmodeller og produkter, der sælger og sætter dig på tronen som ekspert på dit felt!

Det er da en ny iværksætter model ik Wink

mvh. HentTilbud

Fra Helsingør
Tilmeldt 19. Sep 08
Indlæg ialt: 170
Skrevet kl. 08:22
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Så må Yn gvi jo så selv regne på om 450,- er nok for at miste en kunde, der ikke ville teame op med ham fordi teksten på hans hjemmeside ikke gør læseren tryg.

Jeg finder det egentlig lidt ubehøvlet at bede mig og andre gå ind at vurdere en tekst og side - med en helt anden agenda bagved.

Det er ikke hvad jeg forstår ved en smart og konstruktiv business model, men det er blot min holdning.

kh.
Sophie

MAGMENTOR.COM - Udgiv dit Online Magasin på AppStore

Fra København
Tilmeldt 7. Oct 07
Indlæg ialt: 680
Fra  Safegear ApS SorteSokker.dk Skrevet kl. 11:36

Sophie Hovdekorp:

Så må Yn gvi jo så selv regne på om 450,- er nok for at miste en kunde, der ikke ville teame op med ham fordi teksten på hans hjemmeside ikke gør læseren tryg.

Jeg finder det egentlig lidt ubehøvlet at bede mig og andre gå ind at vurdere en tekst og side - med en helt anden agenda bagved.

Det er ikke hvad jeg forstår ved en smart og konstruktiv business model, men det er blot min holdning.

Hej Sophie,

Jeg takker rigtig mange gange for din konstruktive kritik. Jeg vil helt sikkert have din tekst ved siden af mig, når jeg går igang med at skrive det om. Det, at jeg har tjent penge på TilbudRevisor - som for i øvrigt er steget til lidt over 1.000 siden i går - er ikke den direkte hensigt med dette indlæg. Det var hensigten med min signatur, at den følger mig ved jeg ikke om er plus eller minus :-)

Men mht. selve teksten på Yngvi's misbrug, så kan jeg godt følge dig. Jeg vil rette den til sådan den giver mere tryghed overfor mine potentielle kunder. Desuden er jeg igang med at oprette Yngvi-Design.dk som udelukkende skal fokusere på mine webkompetencer. Så skal intet fra Yngvi.dk henvise til dette.

Er glad for du gad at svare på mit indlæg, og gad læse min tekst. Det betyder meget for mig at få konstruktiv kritik. Jeg vil arbejde på det.

Dbh. Yngvi

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:39

Hej med dig

Det undrer mig, at det du kan tilbyde, først kommer langt nede på siden af din blog.

Vi menneskers søger bevidst eller ubevidst at få opfyldt vores behov. Så insinktet: whats in it for me.... udbytte udbytte udbytte...

Ved ikke lige hvor interessant de synes det er at høre om hvor meget du arbejder??? det interesserer ikke mig ihvertfald ...specielt ikke når du skriver "jeg prøver på at nyde det"....Wink

Du har ikke spurgt efter et råd mht dit arbejdsmisbrug, men du får den alligevel.

Pas på du ikke brænder dit lys i begge ender - brænder ud! Jeg ved det kan være svært som ung iværksætter, hvor man ofte synes det hele er så spændende og det "bare kører" - MEN - positv stress er lige så farlig som negativ stress!

Positiv stress, forstået på den måde, at du har succes, det er spændende, det kører for dig og du kører i et meget højt gear. Det er kroppen ikke skabt til i længere tid af gangen (når det er sagt, så er det naturligvis også invdividuelt hvor meget vi tåler hver især)

Held og lykke med dine nye tiltag Geeked

Kh

Sanne

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)