Hej Molle.
Hvis jeg har forstået det du vil med din test korrekt, så betyder det ikke noget at der kommer mere trafik til den ene test landing page end den anden, det vil for det meste altid være tilfældet.
Hvis dit mål er at måle hvor mange af de besøgende på hver landing page konveterer i form at at blive 10+ sekunder på sitet, vil dette jo altid være en procentdel af de besøgende. Dvs det ikke er vigtigt om der kommer 1000 om dagen eller 100 om dagen. Det er stadigt en procentdel.
Det kan så være at den ene test bliver færdig før den anden, men det gør jo principielt ikke noget med mindre den performer af H til i forhold til den test der ikke får så meget trafik.
Så hvis du har sat dine landing pages ordentligt op, betyder det ikke noget for testen at 80% kommer til den ene side og kun 20% til den anden... det betyder måske bare den kommer til at køre lidt længere.
På den anden side er CTR også noget du bør tage med i evalueringen af din test, da det jo ikke kun er vigtigt hvordan din landing page konverterer men også hvor meget trafik du kan trække til den.
Om noget er trafikken lidt vigtigere end konverteringen (strengt taget)
-Karsten