Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

GIGAHOST vs SURFTOWN

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 22:52
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg er vildt dårlig til sådan noget, men er det nok plads til de helt store sider ?

feks. guloggratis ?

Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 1312
Skrevet kl. 22:53

Det er det nok ikke, men skal du drive sådan en side tror jeg hverken surftown eller gigahost er det rette hotel til opgaven.

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 22:56

hvad kræver sådan et site af plads ?

nu går der self tid før man er oppe i den str men man skal jo tro på det...

Fra København
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 639
Fra  White Shark Media Inc. Skrevet kl. 23:11

FRIIS INVEST:

hvad kræver sådan et site af plads ?

nu går der self tid før man er oppe i den str men man skal jo tro på det...

Jeg tror ikke, at de bruger 20 gb, men gadensgaard tænker nok nærmere på den mængde af trafik, som et sådan site trækker. Du har nemlig ikke ubegrænset trafik hos webhostingfirmaer. No matter what.. 

Vil du gerne have mere succes med AdWords? Download min gratis danske AdWords bog på 189 sider!

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 23:13

Har tidligere brugt gigahost og deres support de få gange man skulle bruge den var okay - ikke perfekt. Men så skiftede de christian ud, jeg have i hvert fald ikke kontakt til ham mere også blev de helt vildt dårlige med nul service og man kunne ikke få den backup man have krav på trods de skrev de have den i 30 dage.  Og smide advokater efter dem var dog i det tilfælde lidt meget for en backup, men super useriøst.

Bruger idag suftown til et andet website og de er ikke super hurtige til support på deres private, men de vil sikkert have at folk køber tlf. support :)  Men selve web og hastighed er der ikke en finger at sætte på.

Så min anbefaling ligger klart hos dem af de to.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:17
Jeg blev anbefaldet på en blog, at at bruge Surftown hvis man skullu have en blog. Men jeg har kun havt problemer med deres 1-click-instalation. Og de kunne også svare hurtigere på deres mails.
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:47

Meget and på hvad du skal have på siden mine erfaring med surftown wordpress one click installation fungere perfekt vis du ikke skal have en anden wordpress end en standard wordpress, vis webdesigner skulle lave noget unik arbejdet filerne imod dem der lå på webhotel lå i vejen om det er løst problemet ved jeg ikke da det er 2 år siden nu surftown er der mest plads på og de  har mindste ned tid er oppe næsten 99,9 %

Gigahost.dk har prøvet med de har lidt ned tid tjekket men med en service tjekket jeg op tid og den oppe med ca. 97 % til 98 % af tiden så der en del ned tid med de er billige og du kan have alle dine domænerne på et webhotel og kan du oprette ligeså mange du vil webhotel på dit webhotel hos gigahost.dk , og har oplevet side var nede et par selv

Begge 2 er meget billige , med pris og kvalitet følges tit samme

Mange domæner vælge gigahost og ned tid ikke betyder

få domæner op tid vigtig og det er ikke vigtigt med en wordpress vælg surftown

ingen af de 2 vidste det er et større site som guloggratis

Vis du skal have en større siden ville jeg leje en server , med det er også en del dyrere

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Måløv
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 832
Skrevet kl. 00:13

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 00:28
Fra Måløv