Jeg kender heller ikke nogen skudsikker måde at sikre sig mod screenprints. Ligesom man ikke kan sikre musik mod at man looper det tilbage og sampler det med lydkortet.
Nogle butikker er begyndt at lave billed-områder, hvor man kan zoome i billederne, så man virkelig kan se detaljer, uden at hele billedet er synligt. Det gør det i det mindste mere besværligt at stjæle de højopløselige billeder.
Jeg tror, at den bedste måde at sikre sig på, er at holde løbende øje med sine konkurrenter (det bør man under alle omstændigheder), og så følge op med en regning og trussel om advokat, hvis man opdager misbrug. Ved denne type misbrug kan man direkte tabe penge, så det er værd at bruge lidt tid på at stoppe det. Skulle en eller anden udenlandsk forhandler eller en helt tredje hjemmeside uretsmæssigt bruge ens dyrt købte billeder, så betyder det typisk ikke noget økonomisk - selvom det er hamrende irriterende.
Lad for guds skyld være med at sætte vandmærke henover billederne. Det er lige til at skræmme kunderne væk med 
Til Juul og Louise: Mange tak for de pæne ord - jeg arbejder hårdt på hele tiden at blive bedre 
Med venlig hilsen
Carsten