Efter indførslen af Amino Plus, er der blevet fjernet en funktion fra almindelige, dødelige brugere. At læse indlæg per e-mail. Jeg er selvfølgelig godt klar over, at den er blevet fjernet, fordi Amino regner med, at det er noget folk vil betale for - og for mit vedkommende, har I ret :-) Jeg vil bare gerne kunne læse indlæg fra mit mailprogram. Jeg ved, I har gjort det for at få mere trafik til siden - folk SKAL besøge siden og se jeres bannere, hvis de vil se, hvad der er sket - men for mig har det desværre den direkte modsatte effekt. Jeg har mistet lysten til at besøge jer, så ofte som jeg havde tidligere. Jeg blivet simpelthen ikke lokket af de nuværende mails i udsender, på samme måde som jeg gjorde tidligere. Dette skal ikke forstås som decideret brok - bare information. Hvis jeres besøgstal og sidevisninger er eksploderet siden implementationen, skal I selvfølgelig bare ignorere mig og min indre gnavpot, men hvis ikke, var det måske en idé at give os servicen tilbage - eller tilbyde en tilkøbsfunktion, der var mindre omkostningsfuld og uden al det andet fryns. For jeg vil gerne betale - men jeg er kontrær nok (surprise, surprise! :-)) til at nægte at betale 1.000 kr. plus moms, for en funktion der tidligere var gratis og i tilkøb få en masse ting, jeg faktisk slet ikke ønsker - blot for at genfinde min tidligere interesse for sitet. Er der mon en løsning i sigte, eller må jeg vælge mellem gratis-pest eller betalings-kolera? :-)
|
Ja, jeg må nok erklære mig lidt enig.. Både det med mailsne og det med ikke at synes plus-funktionerne er værd at betale for..
Det er egentligt ikke, fordi jeg plejer at læse alle de mails der kommer, men før lagde jeg ikke rigtigt mærke til, hvor irriterende de egentligt er.. nu hvor der ikke er noget indhold i, kan man rigtigt se, hvor meget de egentligt fylder i mailboksen.. Før tænkte jeg ikke så meget over det, så læste jeg nogen af dem ind imellem eller slettede dem bare, hvis jeg alliegevel lige havde været her inde.
Jeg har bare været for doven til at finde ud af, hvordan man slår mail-fuinktionen fra?! For alle de der tomme mails med en halv sætning er da træls at se på.. Det er, som du siger, bare en masse spam.
Je har valgt at få mails til min private mailadresse, selv om det var mere relevant måske til arbejdsadressen, fordi jeg så også ville få pm'ere der, og kunne reagere hurtigere på dem (min private mail bliver ikke tjekket så tit).. men jeg gider simpelthen ikke sidde og tjekke alle de mails hver dag i arbejdstiden, så får jeg jo ikke lavet noget.
Så 1 mail 1 gang om dagen med en oversigt over hvilke tråde, der er blevet besvaret, det ville være super!!