Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino Mikro-Plus? :-)

Side 1 ud af 3 (28 indlæg)
Fra San Francisco
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1335
Skrevet kl. 17:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Efter indførslen af Amino Plus, er der blevet fjernet en funktion fra almindelige, dødelige brugere. At læse indlæg per e-mail. 

Jeg er selvfølgelig godt klar over, at den er blevet fjernet, fordi Amino regner med, at det er noget folk vil betale for - og for mit vedkommende, har I ret :-) 

Jeg vil også gerne støtte Amino økonomisk - men de andre features virker ikke specielt tillokkende på mig. Jeg har ikke lyst til at have et stamp ud for alle mine indlæg. Jeg har ingen problemer med bannere. Jeg er stort set ligeglad med min signatur. Jeg vil ikke have en PR-bog eller have et banner i mail-rotation. Jeg vil heller ikke have hverken sponsor-links eller en Amino-blog.

Jeg vil bare gerne kunne læse indlæg fra mit mailprogram. 
Af den simple årsag, at jeg har opdaget at jeg bruger sitet langt mindre, efter featuren blev fjernet. Tidligere fulgte jeg nogle folk, og skimmede e-mails fra tid til anden og fulgte med i, hvad de sagde. Dermed opdagede jeg nogle interessante diskussioner der interesserede mig, som jeg derefter kunne deltage i. Nu har jeg opdagedet, at jeg ikke gider undersøge alle mailsne, for at se hvad der foregår - og deltagelsen i "varme" tråde er nærmest blevet en plage. "Der er sket noget!" "Der er sket noget!", "Der er sket noget!".  Well great, så vil jeg sgu hellere have én mail i døgnet, der forklarer mig hvilke tråde der eventuelt er sket noget i, og så kan jeg undersøge dem, i stedet for at blive spammet af mails der ikke indeholder noget. 

Jeg ved, I har gjort det for at få mere trafik til siden - folk SKAL besøge siden og se jeres bannere, hvis de vil se, hvad der er sket - men for mig har det desværre den direkte modsatte effekt. Jeg har mistet lysten til at besøge jer, så ofte som jeg havde tidligere.  Jeg blivet simpelthen ikke lokket af de nuværende mails i udsender, på samme måde som jeg gjorde tidligere. 

Dette skal ikke forstås som decideret brok - bare information.  Hvis jeres besøgstal og sidevisninger er eksploderet siden implementationen, skal I selvfølgelig bare ignorere mig og min indre gnavpot, men hvis ikke, var det måske en idé at give os servicen tilbage - eller tilbyde en tilkøbsfunktion, der var mindre omkostningsfuld og uden al det andet fryns. 

For jeg vil gerne betale - men jeg er kontrær nok (surprise, surprise! :-))  til at nægte at betale 1.000 kr. plus moms, for en funktion der tidligere var gratis og i tilkøb få en masse ting, jeg faktisk slet ikke ønsker - blot for at genfinde min tidligere interesse for sitet. 

Er der mon en løsning i sigte, eller må jeg vælge mellem gratis-pest eller betalings-kolera? :-)

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 18:01

Ja, jeg må nok erklære mig lidt enig.. Både det med mailsne og det med ikke at synes plus-funktionerne er værd at betale for..

Det er egentligt ikke, fordi jeg plejer at læse alle de mails der kommer, men før lagde jeg ikke rigtigt mærke til, hvor irriterende de egentligt er.. nu hvor der ikke er noget indhold i, kan man rigtigt se, hvor meget de egentligt fylder i mailboksen.. Før tænkte jeg ikke så meget over det, så læste jeg nogen af dem ind imellem eller slettede dem bare, hvis jeg alliegevel lige havde været her inde.
Jeg har bare været for doven til at finde ud af, hvordan man slår mail-fuinktionen fra?! For alle de der tomme mails med en halv sætning er da træls at se på.. Det er, som du siger, bare en masse spam.

Je har valgt at få mails til min private mailadresse, selv om det var mere relevant måske til arbejdsadressen, fordi jeg så også ville få pm'ere der, og kunne reagere hurtigere på dem (min private mail bliver ikke tjekket så tit).. men jeg gider simpelthen ikke sidde og tjekke alle de mails hver dag i arbejdstiden, så får jeg jo ikke lavet noget.

Så 1 mail 1 gang om dagen med en oversigt over hvilke tråde, der er blevet besvaret, det ville være super!!

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 19:57

Hej Lone,

Jeg er helt uenig med dig. Smile

Jeg var også skeptisk overfor Amino Plus i starten.

Men Amino har, siden min start her tidligt i år, givet mig så meget, at jeg til sidst følte det helt naturligt at spytte lidt i kassen og få mere af samme skuffe.

Amino har givet mig gode kunder og lige så gode leverandører, og ikke mindst en hulens masse gode råd i forbindelse med min opstart af virksomhed.
Jeg læser sjældent hele indlæg i mails, men benytter stadig kun mail-systemet til at orientere mig om, at nogen har svaret på et indlæg eller bidraget til en tråd, som jeg følger.
Jeg ville ikke savne det, hvis de mail notifikationer forsvandt igen.

Sådan er vi jo så forskellige, og det er jo noget af det fantastiske ved Amino. Wink

Du bidrager jo en masse med dine lange, indholdsrige og til tider dejligt skarpe indlæg...
Overgiv dig og bliv Amino Plus..  lige som denne stædige jyde Big Smile

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9733
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 20:12

VIP programmer, som Amino Plus, i communities vil aldrig tiltale alle. Langt fra. I bedste fald er det maks 20-30% der køber det - som regel mindre. Jeg tror kke man kan ramme mange flere med et sådan program. Mange kommer jo netop i en debat fordi det er gratis og har måske slet ikke nogle penge at bruge på VIP-programmer og den slags. Fair nok.

Så Lone, du og en del andre falder nok bare udenfor den gruppe som af forskellige grunde vælger at hoppe på Amino's Plus program. Med tiden, som programmet bliver justeret og nye ting kommer til, vil I måske ændre syn på det. Måske ikke. I alle fald tror jeg I vil være lige velkomne her på Amino :)

Men, det vil så bare ikke være med helt de samme faciliteter og features som Plus-brugerne. Og på den måde ligner Amino så iøvrigt det meste andet her i livet - der er altid forskel på hvad man får i forhold til hvad man betaler ... :)

Fra San Francisco
Tilmeldt 24. Apr 05
Skrevet kl. 20:36

Hej Mikkel. 

Jeg er fuldstændig enig med dig - og jeg beklager mig som sådan heller ikke. 
Jeg står ikke med fakler og høtyve i natten og kræver en feature tilbage, for jeg ved, at jeg ikke kan kræve en hujende fis.  

Jeg holdt da også min kæft, da det blev implementeret, til trods for at jeg ærgrede mig. Der var jo ikke noget at sige. Jeg vidste, at jeg kunne undvære den, eller betale ved kasse A. Jeg valgte så det første, i første omgang. Hvilket er 100% fair.

Grunden til, at jeg nævner det nu er fordi det er gået op for mig, at jeg benytter sitet mindre end tidligere (bortset lige fra i dag, hvor jeg har hængt ud på Amino :-)) - og hvis jeg kan tabes på gulvet, kan mange andre brugere tabes på gulvet - så  jeg opfordrede faktisk bare til, at man kiggede i statistikken og konstaterede om flytningen af featuren havde været en succes eller ej. 

Jeg benægter heller ikke, at jeg en dag kan blive Amino Plus bruger og få featuren igen - men jeg påpeger også bare, at det på nuværende tidspunkt er for dyr en løsning, når det er det eneste af pakken jeg interesserer mig for - og jeg faktisk kun interesserer mig for den, for at blive mere følelsesmæssigt involveret på sitet - og spurgte om der eventuelt kunne oprettes en mindre pakke, hvor man kan tilkøbe den feature alene, for et reduceret beløb, hvis der fortsat menes at featuren ikke skal være for alle. 

Hold kæft, en dårligt konstrueret sætning, Lone :-)

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 20:51

Hej Lone

Om det er en succes trafikmæssigt er lidt tidligt at sige. Amino's brugere er lige kommet hjem fra sommerferie og derfor er trafikken rigtig god, men om den er bedre end hvis vi ikke havde skåret i de e-mails, er svært at sige. Men vi overvejer løbende om de tiltag vi laver er gode og det her holder jeg godt øje med, da det var noget af det eneste vi "tog" fra folket.

Mht. værdien af Amino Plus, så kommer der snart en del nye gode ting. En af dem er en service som jeg tror de fleste "Freelancere" vil syntes godt om, så måske kan den være med til at sælge dig Amino Plus.

På positivsiden, så har de knap 100 Amino Plussere gjort det lettere for os at opgradere til den nye gode server, selvom det ikke var den letteste opgradring jeg har hørt om ;-) Dertil har vi turde bestille den førnævnte service ude i byen, så det bliver spændende at se om det falder godt ud.

Du skal have tak for dit input, det er altid dejligt at arbejde med så meget viden som muligt.

Dbh Martin

Ps. Du behøver at svare lige med det samme, da jeg går ud fra at du lige nu har travlt med enten af købe Prada Sko, eller skrive et ret glødende indlæg ;-)

Fra San Francisco
Tilmeldt 24. Apr 05
Skrevet kl. 20:57

Hej Martin. 

Super. Held og lykke med det. 
Det glæder mig, at I har fået lidt ekstra penge mellem nallerne - og I skal da sikkert også få mine i hænderne en dag ;-) Jeg glæder mig til at høre, hvad I har i støbeskeen.  

Martin Thorborg:
Ps. Du behøver at svare lige med det samme, da jeg går ud fra at du lige nu har travlt med enten af købe Prada Sko, eller skrive et ret glødende indlæg ;-)

Ja, er du sindssyg, der blev gået efter manden og ikke bolden dér. 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 11. Aug 06
Indlæg ialt: 743
Fra  Kommunikationspartiet Renegade Leadership Skrevet kl. 21:00

Lone, jeg kan fint følge dig.

Som sådan er jeg heller ikke synderligt interesseret i de ekstrating, jeg har fået puttet i pluspakken... men omvendt tænkte jeg:

Jeg får så meget viden, sparring og (til tider absurd;-) underholdning på Amino - så ligesom jeg gerne betaler ekstra for at handle lokalt, hos dem jeg godt kan lide, ja, så betaler jeg også gerne 1000 kr. for en ekstraydelse, jeg måske ikke rigtig har brug for... hvis sælgeren på den måde kan blive ved med at levere mine andre yndlingsprodukter som før... og måske med tiden endnu bedre.

Men derfor kan du jo godt have ret i, at netop fratagelsen af ikke-medlemmers læse-mailfunktion, faktisk er et besøgsmæssigt selvmål.

Tilmeldt 7. Aug 05
Indlæg ialt: 415
Skrevet kl. 23:11

Hej Lone,

Jeg kan også sagtens følge dig, men ville faktisk sige det samme som René. Jeg er heller ikke så hooked på de ekstra features, men de mails du selv omtaler er guld for mig og jeg lærer så pokkers meget her af amino'er som Mikkel D, Thomas R. Hans K og... ja, Martin...  Wink, at jeg ikke kan lade være med at spytte i kassen.Jeg er specielt vild med Mikkels sammenligner fra den virkelige verden, når han skriver sine dundertaler. Virkeligt underholdende!

Det er lidt ligesom at betale lidt ekstra for den store pakke, når man køber kabeltv. Wink

Lone, hvis jeg nu begynder at følge dig, var det så ikke værd at blive plusser? Der er jo mennesker der gerne VIL dig Cool

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9733
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 23:15

Tak, Simona, du er sød - men jeg er nu aldrig blevet sammenlignet med den store kabel TV pakke før hehe Geeked

Side 1 ud af 3 (28 indlæg)