Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino Mikro-Plus? :-)

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)
Tilmeldt 7. Aug 05
Indlæg ialt: 415
Skrevet kl. 09:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Miriam Frank:

Men sådan er det ikke. Jeg er medlem af flere - og gode - forums men jeg forestiller mig ikke, at jeg skal betale 1000,- kr. hvert sted alene fordi, der er nogle interessante mennesker med, som jeg gerne vil følge.

Næ, men det er jo også bare mig, ikk? Jeg fortæller om den værdi det har for mig og ikke hvad den kan skabe for dig. Du skal selv finde din værdi og i hvilket forum det skal foregå. Jeg har fundet mit favoritforum og det er jo godt for mig.

I øvrigt mener jeg ikke at man kan kalde en spade for en spade i det her tilfælde. Vi er her af forskellige grunde og jeg har heller ikke noget at sælge her. Iøvrigt havde jeg 2 dage med mails uden indhold, inden jeg gik over til plus, og opdagede at det tog mig længere tid at studere de forskellige tråde eller at jeg slet ikke gik herind. Tid er også de kr. 1000,- værd for. Men finder du ikke værdi nok her på Amino, der er 1000 kr. værd, så lader du da bare være.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 17:25
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kære Lone

Tusind tak for dit rare indlæg, det blev jeg glad for.
Jeg er helt med på at du og mange andre ikke er så hårdt "ramt" af vores tilbud, men du kan være helt tryg ved at vi nok skal komme til "bulderbasserne" :-)

Hvad vi præcis vil lave for jer, har vi ikke rigtigt snakket om endnu, da vi har haft monster travlt med at få selv systemet til at virke og på det sidste har Amino's stabilitet og hastighed været vores ubetinget største fokusområde.

Men lidt har vi da lavet:

* Minus banner på forsiden af debatten.
* Auktionen, med sjove varer med startpris på en krone
* Hele mailen og ikke en enkelt linje.
* God pris på div. seminarer (Der kommer snart nogle gode tilbud)
* Plus-Ikon (Ja ja, en lille ting :-)
* Gratis PR-Håndbog

Men super gode ideer som jeg vil kigge nærmere på, når vores udviklere har fået deres normale puls igen :-)

Dbh Martin

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6569
Fra  TextReactor Skrevet kl. 11:23

Mikkel deMib Svendsen:
Et godt eksempel på dette er netop den funktion som Lone omtaler - med email af indlæg. Den funktione er da ikke for at afsætte noget herinde - den gør blot brugen af Amino lidt federe

Problemet ligger jo i at der blev taget en funktion som var gratis og nu koster penge. Det er lidt som da dating.dk begyndte at blive grådige og lukkede sitet af mere og mere for gratisbrugerne.

Jeg har ikke noget imod at man tager betaling for et medlemsskab, men så skal der også være NYE funktionaliteter med i det.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 14:33
Gennemsnit 3,3 stjerner givet af 3 person

Dating blev ikke grådige, de driver blot en forretning lige som vi gør. Hvis man ikke kan lide prisen, så må man jo blot undlade at bruge servicen.
Jeg forstår ikke at den slags argumentation kan blive ført blandt selvstændige, det må sgu da være i alles iværksætteres interesse at drive en profitabel forretning?????

Dbh Martin

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Fra  TextReactor Skrevet kl. 14:43

Martin Thorborg:

Dating blev ikke grådige, de driver blot en forretning lige som vi gør. Hvis man ikke kan lide prisen, så må man jo blot undlade at bruge servicen.
Jeg forstår ikke at den slags argumentation kan blive ført blandt selvstændige, det må sgu da være i alles iværksætteres interesse at drive en profitabel forretning?????

Naturligvis skal man drive en profitabel forretning. Ellers kan man lige så godt lukke den igen. Men istedet for at fjerne adgang så kunne de lave nye ting. At kalde dem grådige er måske lige på kanten, men det følte jeg dengang :)

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 14:53

Vi har lavet mange nye ting, men for at få bredden med, så bliver man nødt til at have nogle basale features i pakken og dem giver man som regel væk i starten for at få brugere. Det svarer lidt til at restauranter starter ud med billige priser og når successen viser sig, så sætter man dem op.

Selvfølgelig er det irriterende at skulle betale for noget som før var gratis, men det er et af de parametre man har at skrue på for at få kunder i butikken. Vi har 2 udviklere og der er grænser for hvor hurtigt de kan nå at lave nye ting, selvom de arbejder hårdt for det.

Men alt i alt syntes jeg faktisk vi har fået skruet en god pakke sammen og den bliver kun bedre!

Dbh Martin

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Fra  TextReactor Skrevet kl. 15:00
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Martin Thorborg:
Vi har 2 udviklere og der er grænser for hvor hurtigt de kan nå at lave nye ting, selvom de arbejder hårdt for det.

Indrag deres frokostpause ;)

Martin Thorborg:
Men alt i alt syntes jeg faktisk vi har fået skruet en god pakke sammen og den bliver kun bedre

Helt klart.... glæder mig til at se hvad I ellers kan finde på.

Fra København N
Tilmeldt 3. Mar 08
Indlæg ialt: 1611
Fra  Amino ApS Dinero Skrevet kl. 15:08

Niels:

Martin Thorborg:
Vi har 2 udviklere og der er grænser for hvor hurtigt de kan nå at lave nye ting, selvom de arbejder hårdt for det.

Indrag deres frokostpause ;)

Neeeeeej. Crying

Jeg er på Facebook, Tumblr og App.net.

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)