Næ, men det er jo også bare mig, ikk? Jeg fortæller om den værdi det har for mig og ikke hvad den kan skabe for dig. Du skal selv finde din værdi og i hvilket forum det skal foregå. Jeg har fundet mit favoritforum og det er jo godt for mig. I øvrigt mener jeg ikke at man kan kalde en spade for en spade i det her tilfælde. Vi er her af forskellige grunde og jeg har heller ikke noget at sælge her. Iøvrigt havde jeg 2 dage med mails uden indhold, inden jeg gik over til plus, og opdagede at det tog mig længere tid at studere de forskellige tråde eller at jeg slet ikke gik herind. Tid er også de kr. 1000,- værd for. Men finder du ikke værdi nok her på Amino, der er 1000 kr. værd, så lader du da bare være. |
Kære Lone
Tusind tak for dit rare indlæg, det blev jeg glad for.
Jeg er helt med på at du og mange andre ikke er så hårdt "ramt" af vores tilbud, men du kan være helt tryg ved at vi nok skal komme til "bulderbasserne" :-)
Hvad vi præcis vil lave for jer, har vi ikke rigtigt snakket om endnu, da vi har haft monster travlt med at få selv systemet til at virke og på det sidste har Amino's stabilitet og hastighed været vores ubetinget største fokusområde.
Men lidt har vi da lavet:
* Minus banner på forsiden af debatten.
* Auktionen, med sjove varer med startpris på en krone
* Hele mailen og ikke en enkelt linje.
* God pris på div. seminarer (Der kommer snart nogle gode tilbud)
* Plus-Ikon (Ja ja, en lille ting :-)
* Gratis PR-Håndbog
Men super gode ideer som jeg vil kigge nærmere på, når vores udviklere har fået deres normale puls igen :-)
Dbh Martin