Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nogle bliver snydt

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 09:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Det slog mig lige at en del små erhvervsdrivende bliver snydt, af deres webdesigner / webhotel.

Jeg har haft en del kunder, som har fået lavet websider hos visse firmaer i branchen, der bliver tørret godt og grundigt.

Problemstilling: De henvender sig til firmaet og får lavet en hjemmeside, ikke noget stort arbejde men deres visitkort på nettet feks, De betaler for domæne + webhotel og det er fint nok, så hører de ikke noget før næste år, hvor de modtager en regning på et nyt år, og det er her problemet opstår, for de får som regel en regning på små 5000kr..............................for hvad, at de har jeres side liggende på en server, så kære venner alle jer der har prøvet dette kan jeg kun sige det behøver ikke at koste mere end 500kr om året. Det i betaler for er jeres domænenavn og webhotel.

Bare et godt råd

Tilmeldt 27. Aug 09
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 09:51

Gør nogle webdesignere seriøst det?

Fra Kolding
Tilmeldt 19. Feb 09
Indlæg ialt: 602
Fra  Customerwise A/S Skrevet kl. 09:53

Sikker på at de ikke betaler for licensen til deres CMS system?

Større CMS udbydere som DynamicWeb, Tangora software mv. fakturerer på årsbasis deres kunder til licens af systemet.

Og der lyder 5.000,- ikke af meget - så mon ikke det passer meget godt.

Fra Haslev
Tilmeldt 16. Feb 09
Indlæg ialt: 582
Fra  DirectHost Skrevet kl. 09:56

Henrik :

Sikker på at de ikke betaler for licensen til deres CMS system?

Større CMS udbydere som DynamicWeb, Tangora software mv. fakturerer på årsbasis deres kunder til licens af systemet.

Og der lyder 5.000,- ikke af meget - så mon ikke det passer meget godt.

Det er selvfølgelig rigtigt nok, men hvis udvikleren nu fx har lavet det i Joomla, så er det en helt anden sag.

Også derfor jeg synes man bør adskille udvikling og hosting - altså selv finde et sted at få hostet det man nu en gang får lavet.

Ved ikke hvor reelt dette faktisk er, da jeg aldrig har haft, og sikkert aldrig får brug for, en anden til at lave min side, da jeg fint klarer den slags selv.
- Det samme gælder hostingen.

Fra Kolding
Tilmeldt 19. Feb 09
Indlæg ialt: 602
Fra  Customerwise A/S Skrevet kl. 10:10

Spørgsmålet er bare om kunden kan skelne imellem disse 2 ting.

Nogle kunder tror licens er hosting, andre omvendt.
Jeg sidder med flere kunder der er fortørnet over at deres reklamebureau eller webbureau, sender en faktura på f.eks. 10.000 om året - hvor de faktisk finder ud af at en stor del af pengene går til licens af selve CMS systemet.

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 10:25

ja jeg snakker om folk der får lavet et helt almindeligt tag på nettet også

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 10:27

Jeg kunne fristes til at vise et eksempel men så hænger jeg et firma ud med navn det vil jeg ikke

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 10:38

Hvad er et helt alm. tag på nettet?

Er det bygget af en tømre?

Fra Kolding
Tilmeldt 10. Jan 06
Indlæg ialt: 742
Fra  Klubmodul ApS Skrevet kl. 10:58
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Ronnikc:
Er det bygget af en tømre?

Hvad er en tømre? Er det mon det samme som en tømrer?

Klubmodul - 600000 danskere, 800+ organisationer kan ikke tage fejl

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:08

Der findes flere udbyder der kræver 300 kr. - 600 kr. per måneden plus et oprettelse gebyrer', hvor man vil få det ligeså godt CMS i system igennem Joomla eller wordpreess.

Der findes flere webdesigner der tilbyder at de kan lave det man skriver i et tilbud , med et halv år efter hvor de har arbejdet med opgaven er de ikke færdig endnu har både været udenfor at de ikke kan finde udad det når det er en billige pris de har tilbudt og en dyr pris er både blevet snydt af folk der siger de kan det hele når prisen har været 5000 kr. eller 20.000 kr. for det samme stykke arbejde den der kunne finde udad det kostet 8500 kr. for min hjemmeside.

Jeg har hoppet forbi alt hvad der ringet til mig angående dem der tilbyder CMS systemer vil ikke være bundet af en aftale

Da jeg begyndte for et par år siden vidste jeg ikke meget om html eller hvem der kunne finde udad inden i webdesigner branchen , og det er ikke altid at folk anbefaler den der er bedste til opgaven , vidste den man snakker med ikke ved meget om webdesign html , derved kan man ikke altid bruge anbefalinger hvem der bedste , den bedste måde er at lære branchen at kende og finde udad hvem der dygtigste til sin opgave .

Kunne være dejligt vis der var nogle bedre informationer om hvem der er gode i branchen ellers er det bare at mange dummer  sig et par gange før man finder den rigtige webdesigner

De der tilbyder CMS systemer vil jeg normalt sige nej til  , vis man har en side man kun ønsker en periode er det kun en god ide kun efter min mening

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)