ja, dette problemer har jeg også oplevet et par gange.
Det er noget lort ja, fandt du en løsning på det ?
|
Nicolai10:@ Jesper jørgensen / Mikkel deMib. I er åbenbart uenige angående benyttelse af æ, ø og å i dokumentnavne. Mikkel, vil du mene at siden som helhed bliver "straffet" for at bruge disse, i googles øjne, mystiske bogstaver? For det er jo et ret godt resultat Bankoforum.dk har opnået i det pågældende eksempel (?).
Det er ikke noget jeg gider bruge lang tid på at diskutere. Jo flere der kategorisk afviser brugen af æ,ø og å, jo nemmere er det for mig at finde huller med lav konkurrence og nemme positioner. Du har selv set et eksempel hvor det har fungeret rigtigt godt for en konkurrent, og dette bør få dig til at stille de nødvendige spørgsmålstegn og evt. selv teste hvad der virker for dig. Ja, æ, ø og å reducerer antallet af steder hvor du kan oprette links til dine sider, men linkbygger du i Danmark har du stadig rigtigt mange steder du kan linkbygge fra, og opvejes dette af ordentligt los i røven fordi du er den eneste med et filnavn der matcher søgeordet er det et plus for dig. At bruge æ, ø og å er IKKE det samme som at have en butik på strøget hvor der kun tales tyrkisk. Det er to vidt forskellige ting.