Din indstilling her viser bare igen vigtigheden af virkelig at tro på at det kan lade sig gøre - og at tro på det så meget at det i ens egen opfattelse bliver til faktum - man VED det!
Præcis, de store ringe i vandet dukker ikke bare op, de starter som små og vokser.. Et andet godt eksempel af Tonys: Bare en lille afvigelse af den kurs du nu er på i livet vil gøre en forskel. Selvom du kun afviger fx 5 grader fra kursen nu, så vil de 5 grader blive til meget mere i løbet af nogle år - lige som hvis 'nu' er roden af et V, og de to streger er kursændringen. Den ene side er den retning livet bliver på hvis du ikke laver ændringen, den anden side er afvigelsen hvis man laver ændringen. - Altså en stor forskel på længere sigt, selvom det virker som småting nu!
Jeg kan kun prøve at forestille mig hvordan det er at være i sådan en situation ;) - og tro på (VIDE) at det kan ske for mig.. Hvis Martin T ikke lige skulle hoppe op coaching vognen, og Tony selv måske er en anelse over toppen prismæssigt, så ved jeg Tony har nogle super dygtige coaches klar på telefon - coaching. De er trænede efter Tonys egne præncipper. Har haft fornøjelsen af en gratis coaching sesion med en af dem - de er kanon dygtige og får virkelig sat skub i tingene hurtigt! |
movement:Jo, de er jo amerikanere. Pointen er , følger du ikke det de snakker om, er du garanteret en virksomhed med et lille udbytte. Hvis du er heldig.
Men klart det appellerer ikke til alle.
Jeg synes ikke, at du kan stille det så nøgternt op. Fordi de har tjent mange penge - og de unægteligt er utroligt gode indenfor deres felt - er ikke ensbetydende med, at alle, der ønsker at tjene penge online, skal "tænde" på dette indslag. Det er lidt for sort/hvidt sat op efter min overbevisning.
Og nej, jeg har ikke en stor omsætning. Jeg har et lille IT-firma som sidegescheft ved siden af mit studie på Aarhus universitet. På nuværende tidspunkt satser jeg på at dygtiggøre mig indenfor mit felt - ikke at tjene mange penge; Det skal jeg nok nå senere.