Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

38 minutters indsigt ...

Side 4 ud af 4 (37 indlæg)
Fra Birkerød
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 207
Skrevet kl. 23:18
Hvor mange stjerner giver du? :

movement:

Jeg mistede, som tidligere nævnt, en ordre i starten af 2009 , der kunne have ændret mit liv økonomisk mange gange. Men altså nu havde jeg det sådan : jeg VED hvad jeg kan nu. I kan ikke stoppe mig nu. Jeg får min chance igen. Og det gjorde jeg selvfølgelig, i en endnu større målestok

Din indstilling her viser bare igen vigtigheden af virkelig at tro på at det kan lade sig gøre - og at tro på det så meget at det i ens egen opfattelse bliver til faktum - man VED det!

movement:

Noget jeg tror er vigtigt her, er at man skal ikke tro at man bare skal være helt VILDT succesfuld for at følge det her. Det kan være de små ting i hverdagen , der kan bruge lidt hjælp, et godt råd.

Præcis, de store ringe i vandet dukker ikke bare op, de starter som små og vokser..

Et andet godt eksempel af Tonys: Bare en lille afvigelse af den kurs du nu er på i livet vil gøre en forskel. Selvom du kun afviger fx 5 grader fra kursen nu, så vil de 5 grader blive til meget mere i løbet af nogle år - lige som hvis 'nu' er roden af et V, og de to streger er kursændringen. Den ene side er den retning livet bliver på hvis du ikke laver ændringen, den anden side er afvigelsen hvis man laver ændringen. - Altså en stor forskel på længere sigt, selvom det virker som småting nu!

movement:

Jeg havde personligt aldrig drømt om så meget succes. Faktisk er det et ret stort chok for mig, som jeg har lidt problemer med at kapere i mit hoved og i mine følelser. Så jeg har faktisk tænkt på at gå til psykolog på grund af det. Nogen dage er jeg så lykkelig at jeg ikke kan sove, og jeg føler at jeg er på stoffer. Men det bliver vel hverdag en dag. Hvis bare jeg havde råd til at få enetimer med Robbins , så jeg kunne tale med ham om det.

Hvis Martin T, vil udpensle sit følelsesliv på internettet og være min shrink, skal han være velkommen :) Det skal helst være en samtale med en der kender til det fra egen krop.

Men altså bare glem det. Jeg ved det skal nok falde til ro igen

Jeg kan kun prøve at forestille mig hvordan det er at være i sådan en situation ;) - og tro på (VIDE) at det kan ske for mig..

Hvis Martin T ikke lige skulle hoppe op coaching vognen, og Tony selv måske er en anelse over toppen prismæssigt, så ved jeg Tony har nogle super dygtige coaches klar på telefon - coaching. De er trænede efter Tonys egne præncipper.

Har haft fornøjelsen af en gratis coaching sesion med en af dem - de er kanon dygtige og får virkelig sat skub i tingene hurtigt!

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 07:51

movement:

Jo, de er jo amerikanere. Pointen er , følger du ikke det de snakker om, er du garanteret en virksomhed med et lille udbytte. Hvis du er heldig.

Men klart det appellerer ikke til alle.

Jeg synes ikke, at du kan stille det så nøgternt op. Fordi de har tjent mange penge - og de unægteligt er utroligt gode indenfor deres felt - er ikke ensbetydende med, at alle, der ønsker at tjene penge online, skal "tænde" på dette indslag. Det er lidt for sort/hvidt sat op efter min overbevisning.

Og nej, jeg har ikke en stor omsætning. Jeg har et lille IT-firma som sidegescheft ved siden af mit studie på Aarhus universitet. På nuværende tidspunkt satser jeg på at dygtiggøre mig indenfor mit felt - ikke at tjene mange penge; Det skal jeg nok nå senere.

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 10:04

Anja Lysholm :

Tak for linket jeg havde nu postet det tidligere i den her tråd, men det gemmer sig lidt rodet i et indlæg :)

Anjah:

Jo tak Tony Robbins koster afsindigt meget. Han har skrevet lidt tilbage til mig online og rost mig. Men klart han har ikke tid til så meget. Alle vil have en bid af kagen. Og jeg vil kun tale med folk der har prøvet det samme

Rasmus Hoeks :

Nej linket er nok for folk der er mere aggressive omkring de ting de vil. Men det er der nu også mange andre folkeslag der er. Det gælder nu også for folk der vil tjene penge offline.

Det er der helt vilde agressive fokus, som man næsten kun kender , offentligt, fra elitesportsfolk, som vi her får et indblik i fra forretningsverdenen. Ret unikt , synes jeg selv

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 10:13

Ps:

Og aggressivt skal her ikke forståes som følelseskoldt, egoistisk eller ondt. Jeg synes det ret klart , at det stråler ud at de 3 herrer af de er gode og varme mennesker.

Aggression kommer fra græsk og betyder : at stå frem for det man vil

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra Kolding
Tilmeldt 19. Feb 09
Indlæg ialt: 602
Fra  Customerwise A/S Skrevet kl. 10:24

Virkelig en karakteristisk mand, som virkelig formidler sine budskaber godt.

Tak for link Yes

Mvh Henrik

Fra Birkerød
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 207
Skrevet kl. 14:26

movement:

Nej linket er nok for folk der er mere aggressive omkring de ting de vil. Men det er der nu også mange andre folkeslag der er. Det gælder nu også for folk der vil tjene penge offline.

Det er der helt vilde agressive fokus, som man næsten kun kender , offentligt, fra elitesportsfolk, som vi her får et indblik i fra forretningsverdenen. Ret unikt , synes jeg selv

Agressiviteten som du nævner - har jeg tolket hos mig selv som værende en enormt høj energi/passion overfor det man laver, eller for det man brænder for.

Hvis man ikke kan få den energi ud i form af handlinger, så brænder man inde med den. I mit tilfælde er det oftest lysten til og behovet for at skabe noget kreativt, at opleve hvordan en idé/følelse bliver omdannet til en realitet/et fysisk værk. - Og at dele resultatet med andre.

Jeg har personligt oplevet at være i situationer hvor jeg ikke har haft mulighed for at gøre det jeg brænder for - enten pg af en skidt økonomisk situation, mangel på fritid og recourcer m.m. - og hvis den energi og passion ikke kan komme til udtryk, så bliver den til frustration - og denne frustration kan i værste fald blive til desideret 'smerte'. Så derfor kan jeg sagtens forstå at det for mange kommer til udtryk som en 'agressiv' måde at gøre tingene på.

Om det er en elitesports udøver, multimillionær forretnings mand, eller en kælder iværksætter med en lille computer og et mini budget - Så er det deres drive og passion der kommer til udtryk på samme måde. - Så intens at den for andre kan virke agressiv.

Jeg kan pludselig komme op på et energi nivaeu hvor det næsten bliver for meget, og jeg vil 1000 ting på én gang, får 1000 nye idéer samtidig - og bliver så frustreret over at jeg ikke kan trylle og gøre det hele til virkelighed nu - en ordentlig løbetur hjælper som regel ;) - Men - Netop her synes jeg Tony Robbins har nogle rigtig gode metoder til at fokusere og omdanne denne energi på en god måde,og samtidig holde fokus. 

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 14:34

Godt formuleret :)

Jeg spiller gerne noget guitar, eller opsøger venner og familie for at geare ned. De er , nærmest, totalt ligeglade med den succes, og det skal de jo sådan set også være. Det jo ikke deres. De har deres egen.

Da jeg arbejdede hårdest var mit socialliv stort set ikke eksisterende, hvilket gør en deprimeret og ked af det. Så til dem der følger med. Penge er kun en del af livet. Bliver man besat, bliver man deprimeret og bliver man deprimeret laver man dårlige beslutninger og mister sin forretning OG sociale omgangskreds.

Det var heldigvis klar over INDEN jeg gik ind til det her, så jeg heldigvis ok til at stoppe før det brænder mig ud.

Lige nu har jeg for eksempel ikke særlig meget at lave,og så gearer jeg lige ned med lidt hyggesnak på amino , sarah bernard kager med kaffe og fodbold i fjernsynet :)

Side 4 ud af 4 (37 indlæg)