Så kigger du fra en af de bedste steder du kan kigge fra. Du burde have motivationen så.
Tony Robbins har været og er konsulent for nogle af de mest succesrige mennesker nogensinde, blandt andet Warren Buffet (verdens rigeste ) og mange andre i de klasser. Chet Holmes som bliver betragtet som en de absolut bedste i verdenen til markedsføring og som også er milliardær i dollars, betragter også Tony som sit idol.
Jeg prøver naturligvis ikke at sælge noget, da de her links er gratis, og du kan finde masser af gratis kurser og andet med Tony Robbins på nettet. Hvis du tager kurset " Personal Power II ", som du kan finde og downloade på nettet , er du virkelig godt på vej. Det tager 21 dage, men er med garanti 21 dage der vil ændre dit liv.
Jeg har haft firma i 10 år og tjente ca det dobbelte af hvad en gennemsnits dansker gør. Uden at gøre noget specielt for det. Så gik jeg konkurs og en masse andre udfordrende ting skete for mig i mit liv. Jeg var knust.
På en eller anden måde kom Tony Robbins ind i mit liv. Det tog ca et år før jeg fik taget mig sammen til studere det lidt.
2 år senere.
Nu sidder jeg og kigger på huse på Strandvejen i første række, uden at fortrække en mine. Fordi det er min verden nu. Uden at afsløre for meget , kan jeg sige at fra næste år, har jeg kontrakter som gør at jeg tjener det 10 dobbelte af hvad jeg nogensinde har tjent. Og om 2-3 år er det slet ikke usandsynligt at jeg er multimillionær.
Det er der en del der er i DK, så det er ikke noget specielt på den måde
Min pointe er at som Tony Robbins siger i kurset " Personal Power II " : Det er kun dem der i forvejen har massiv succes som forstår hvad jeg nu siger, fordi de har prøvet det, og så er det dem med kniven for struben, som følger igennem på det hele vejen "
Martin Thorborg har også noget Tony Robbins over sig med den måde han kævler på hele tiden ;), og ligeså har Flemming Hasselriis herinde fra. Faktis finder du af at dem med massiv succes har en masse kendetegn. Det vil sige : der er en opskrift
Langt størstedelen er dog tilfreds med status quo, og det er HELT fint. Så der mindre konkurrence til os andre, og nu er det ikke det eneste mål i livet at blive styrtende rig.
Jeg havde et mål om at have 30.000 udbetalt om måneden. Så ville jeg være lykkelig... finansielt. Det mål er nået .. og mange gange.
Og lig mærke til, jeg prøver ikke sælge dig en skid. Bare nogle gode råd til iværksættere. Det jo derfor vi er lige her
Ps:
Mikkel Demib herinde fra , har også den drivkraft og passion som der skal til. Det har andre selvfølgelig også. Men hold øje med hvem der gør hvad , hvordan og lær