Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

38 minutters indsigt ...

Side 3 ud af 4 (37 indlæg)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 20:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Boysen:

Undre mig egentlig ofte over hvorfor den amerikanske både at videregive et godt budskab, altid siges i en negativ vending.

Hvad er der egentlig der er så skidt ved måde at gøre det på? De formår jo virkelig at servere et budskab... så man forstår det!

Jeg tror problemet er at meget af den "internet svindel" man møder er på engelsk og svindlerne bruger de metoder der virker og det er netop den slags Robbins og andre dygtige folk har lært dem.
Derfor tror folk også at folk som Robbins er en svindler og det er synd.
Jeg kan kun opfordre til at man er lidt mere åben og vurderer indholdet på hvad det rent faktisk er og glemmer formen.
Tak for et godt link.

Dbh Martin

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 21:03

Selv tak :)

Ps :

Dig der sælger cykler. Cykler kan sagtens blive vildt hot grundet finanskrisen. Specielt brugte cykler måske. Held og lykke med det

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 21:08

Jep Martin, det er så mange der bruger hans " vibe " og er conartists. Det mest vilde med Tony er at , så sindsyg succesfuld som han er, så finder du stort set ikke nogen på nettet , der siger noget skidt om ham. Det næsten den største succes af dem alle. Tjek amazon.com og alle andre der sælger hans stuff, folk er tossede med ham.. på den gode måde.

Og ja Martin du minder om ham ;). I hvert fald da jeg så dig give foredrag til Iværk08. Du havde bare ikke nok tid. Men jeg kommer derind igen i år

Vi ses

Og god weekend

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:08

movement:

Selv tak :)

Ps :

Dig der sælger cykler. Cykler kan sagtens blive vildt hot grundet finanskrisen. Specielt brugte cykler måske. Held og lykke med det

Har vi skam fundet ud af, forretningen går strygende og vi er gået fra 1 til 4 (Snart 5 mand) på under et år (Oktober 08 kom anden mand, mig, til).

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 21:12

Woox :

Kanon !! Havde selv tænkt på at hoppe ind i det marked, men har ikke tid

Fra Birkerød
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 207
Skrevet kl. 21:34

Tak for linket - det lå allerede i min inbox da jeg modtager nyhedsbrev fra Tony Robbins.. ;-)

Jeg var så heldig at være med da Tony holdt seminar i Købnhavn for et par år siden.. Det var fuldstændig fantastisk! Har aldrig oplevet et menneske med så meget energi - på et højt niveau - konstant. Han holdt Bella Center tryllebundet i 6 timer i træk non-stop. 18 - 24. Ikke én eneste pause - han kørte bare derudaf, og fik flere gange hele salen til at hoppe, danske og råbe så man tænkte- nu ryger loftet! Jeg har været til en del store rock koncerter, men ingen af dem kom i nærheden af det!

Mit energiniveau var så højt da jeg kom hjem, at jeg ikke kunne sidde stille i flere timer efter - og da slet ikke sove ;)

Han er genial til at bryde igennem til folk, både live og på hans audio-coaching - fx Personal Power og Get the Edge

En af de vikrelig gode ting ved Tony er at han appelerer til et meget bredt publikum, og derfor kan hjælpe alle på forskellige planer, uanset social og økonomisk status.

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 22:01

Ja, jeg får selvfølgelig også det newsletter. I øvrigt virkelig flotte grafiske design på din side Anja, og gode fotos også. Du er absolut talentfuld :)

men lad os nu ikke afspore den oprindelig tråd

Fra Birkerød
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 207
Skrevet kl. 22:19

Mange tak :-) Det er altid skønt med komplimenter!

Og vi burde nok alle huske at give os selv komplementer hver dag!

En af de ting jeg virkelig har taget til mig fra Tony er hvordan ens fokus kan dreje sindstilstanden og de situationer man står overfor.

Fx kan to personer i præcis samme situation få to helt forskellige opfattelser og resultater ud af den -blot afhængig af hvor de lægger fokus.

En lille tanke som har hjulpet mig meget i svære/udfordrende situationer er, at spørge sig selv - ''hvilke positive resultater kan der komme ud af denne situation, og hvilke nye muligheder kan der opstå''? - Det lyder måske ikke af noget særligt, men det skubber tankerne over i den rigtige retning, hvor fokus, og hermed ens energi, forbliver konstuktivt.

-Det var bare et lille indskud ;)

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 22:33

Det var nu ikke et kompliment, men mere en erkendelse. Jeg er ikke typen der bare roser for at rose. Du har i sandhed talent, og det er en nydelse at se.

Men ja jeg bruger også alle de teknikker.

Jeg mistede, som tidligere nævnt, en ordre i starten af 2009 , der kunne have ændret mit liv økonomisk mange gange. Men altså nu havde jeg det sådan : jeg VED hvad jeg kan nu. I kan ikke stoppe mig nu. Jeg får min chance igen. Og det gjorde jeg selvfølgelig, i en endnu større målestok

Noget jeg tror er vigtigt her, er at man skal ikke tro at man bare skal være helt VILDT succesfuld for at følge det her. Det kan være de små ting i hverdagen , der kan bruge lidt hjælp, et godt råd.

Jeg havde personligt aldrig drømt om så meget succes. Faktisk er det et ret stort chok for mig, som jeg har lidt problemer med at kapere i mit hoved og i mine følelser. Så jeg har faktisk tænkt på at gå til psykolog på grund af det. Nogen dage er jeg så lykkelig at jeg ikke kan sove, og jeg føler at jeg er på stoffer. Men det bliver vel hverdag en dag. Hvis bare jeg havde råd til at få enetimer med Robbins , så jeg kunne tale med ham om det.

Hvis Martin T, vil udpensle sit følelsesliv på internettet og være min shrink, skal han være velkommen :) Det skal helst være en samtale med en der kender til det fra egen krop.

Men altså bare glem det. Jeg ved det skal nok falde til ro igen

Fra Haslev
Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 1525
Fra  Billigt Speak Uforklarbar v/Anja Lysholm Skrevet kl. 23:06
Side 3 ud af 4 (37 indlæg)