Det var nu ikke et kompliment, men mere en erkendelse. Jeg er ikke typen der bare roser for at rose. Du har i sandhed talent, og det er en nydelse at se.
Men ja jeg bruger også alle de teknikker.
Jeg mistede, som tidligere nævnt, en ordre i starten af 2009 , der kunne have ændret mit liv økonomisk mange gange. Men altså nu havde jeg det sådan : jeg VED hvad jeg kan nu. I kan ikke stoppe mig nu. Jeg får min chance igen. Og det gjorde jeg selvfølgelig, i en endnu større målestok
Noget jeg tror er vigtigt her, er at man skal ikke tro at man bare skal være helt VILDT succesfuld for at følge det her. Det kan være de små ting i hverdagen , der kan bruge lidt hjælp, et godt råd.
Jeg havde personligt aldrig drømt om så meget succes. Faktisk er det et ret stort chok for mig, som jeg har lidt problemer med at kapere i mit hoved og i mine følelser. Så jeg har faktisk tænkt på at gå til psykolog på grund af det. Nogen dage er jeg så lykkelig at jeg ikke kan sove, og jeg føler at jeg er på stoffer. Men det bliver vel hverdag en dag. Hvis bare jeg havde råd til at få enetimer med Robbins , så jeg kunne tale med ham om det.
Hvis Martin T, vil udpensle sit følelsesliv på internettet og være min shrink, skal han være velkommen :) Det skal helst være en samtale med en der kender til det fra egen krop.
Men altså bare glem det. Jeg ved det skal nok falde til ro igen