Hvis du vil leve livet i overhalingsbanen uden sikkerhedssele så vælger du smba.dk.
Hvis du vil have en sikkerhed der rækker lidt videre end bare det betalte honorar, så kunne Selskabsadvokaterne i Lyngby være en ide. De gør sig en del i SmbA.
tak for din repsons... Men jeg syntes ikke at leve livet i overhalingsbanen - det er mere at have fået sådan en over nakken i finanskrisen - jeg har læst en del om smbaér og også dit blogindlæg og så skal der godt nok henvises til dit citat:.
Lad det også være sagt. Der findes også mange SmbA-selskaber, som driver sunde forretninger, ligesom der er mange tilfælde hvor et SmbA vil være en fornuftig løsning. Det er ikke selskabsformen, der er problemet. Det er den måde som en række useriøse selskabs-fabrikanter og tvivlsomme forretningsmænd anvender SmbA’er på, der giver SmbA’et sit dårlige ry. Et ry som desværre smitter af på dem, som driver en ordentlig forretning.
Men hvor er det specielt at vedtægterne er rigtig vigtige...? Dem downloader jeg lige....
Nej jeg er ikke i tvivl om at det skal være smba, men vil være på den sikre side, for jeg har ikke forstået det præcis hvad det der der er så vigtigt med vedtægterne... Det finder jeg vel ud af senere i weekenden.
men umiddelbart ser det nemt ud at oprette til firma 2 & 3 samt holding.. men når det er så "nemt" trækker det de forkerte med som ikke driver "ærlig" business...