Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dårlig placering på Google, hvad gør jeg galt???

Side 1 ud af 5 (45 indlæg)
Fra Hellerup
Tilmeldt 26. Aug 07
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 08:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

Min hjemmeside: http://soederberg-indretning.dk lå i forgårs på side 9 når man søgte på Indretning.

Men idag er den ikke at finde, ihvertfald ikke på de første 40 sider...

Når jeg søger på Søderberg indretning, kommer den godt nok frem, men nedenunder er der sådan et link, hvor der står: se flere resultater fra søderberg-indretning.dk

Har læst på et tidspunkt at sidstnævnte ikke er særlig godt, men kan ikke  huske, hvorfor og hvad jeg skal gøre......??

Har brug fro hjælp til at komme højere op på google...... eller bare lidt tips??

Fra Vordingborg
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 201
Fra  Peak Production Skrevet kl. 08:21

Hej Lone

Et umiddelbart problem er, at siden er opbygget i flash, som ikke er særlig godt for søgemaskiner.

Du har brug for, at din side indeholder en del mere almindelig tekst, så søgemaskinerne har noget at arbejde med.

Der kan sagtens være flash-elementer, men tekst-indholdet bør være almindelig tekst.

Altid tusindvis af gode tilbud på www.shopup.dk

Fra Hellerup
Tilmeldt 26. Aug 07
Skrevet kl. 08:24

Hej Kim.

Teksten bliver hentet ind dynamisk via en XML fil.

Men det er måske ikke nok?

Fra Vordingborg
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 201
Fra  Peak Production Skrevet kl. 08:32

Nej, det ligger stadig som en del af flash.

Altid tusindvis af gode tilbud på www.shopup.dk

Fra København
Tilmeldt 5. Jun 08
Indlæg ialt: 755
Skrevet kl. 08:33

Du skal bruge mere tekst på din side, den du har er godt optimeret, men der er ikke nok.

Så skal du bruge flere links til din side, dem du har er kun fra amino, eksperten og mutimedieforum. Jeg tvivler på der hjælper det store.

Lave et link på amino der hedder indretning til din hjemmeside i stedet for http://soederberg-indretning.dk i din signatur..

Fra København
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 639
Fra  White Shark Media Inc. Skrevet kl. 08:38
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Lone71:

Hejsa.

Min hjemmeside: http://soederberg-indretning.dk lå i forgårs på side 9 når man søgte på Indretning.

Men idag er den ikke at finde, ihvertfald ikke på de første 40 sider...

Når jeg søger på Søderberg indretning, kommer den godt nok frem, men nedenunder er der sådan et link, hvor der står: se flere resultater fra søderberg-indretning.dk

Har læst på et tidspunkt at sidstnævnte ikke er særlig godt, men kan ikke  huske, hvorfor og hvad jeg skal gøre......??

Har brug fro hjælp til at komme højere op på google...... eller bare lidt tips??

Mit tip ville ganske enkelt være: Få en ny hjemmeside og find nogle, som har forstand på SEO til at guide dig på vej.. 

Vil du gerne have mere succes med AdWords? Download min gratis danske AdWords bog på 189 sider!

Fra Hellerup
Tilmeldt 26. Aug 07
Skrevet kl. 08:51

Er helt klar over at Flash måske ikke er det bedste valg, rent SEO mæssigt, troede bare, hvis jeg lavede teksten i XML filer, at Google så kunne læse dem.....

Jeg har sat flash delen ind på en html side, med titel, keywords, description osv.

Jeg ved desværre ikke helt, hvordan jeg ville kunne få samme udseende, med html og css, her tænker jeg på tekstboks og scroller...

Men det ville da klart være at foretrække.....

Jeg er studerende og har slet ikke råd til at købe mig til SEO, desværre....

Og i og med det er et eksamensprojekt er dette heller ikke aktuelt idet jeg jo skal lave det hele selv.....

Tilmeldt 12. Dec 07
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 09:50
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Looooone, ..

Dit meta Content-Language står til en-us er det ikke google.dk du vil fides på ?? fjern linjen helt.

Som før nævnt er flash ikke det bedste til at byde google men fyld en masse text ned ved siden af  ©2009 | Søderberg multimedie og indretning.. fx noget der fortæller hvem du er og hvad du laver.. brug ordet indretning ca 5 på fx 7-10 linjer..

SÅ skulle der ske noget Cool

Behov for at komme i gang ?, lån penge her

Fra København
Tilmeldt 5. Jun 08
Indlæg ialt: 755
Skrevet kl. 09:55

Du behøver ikke bruge kassen på seo, nogle små ændringer ville være en god start, vigtigst er at du fåår noget helt almindelig tekst på siden. Godt seo optimeret med nogle h1-h6 overskrifter.

herefter skal du lave præcis det samme på dine undersider, de giver ingenting til din side som de er nu.

Så skal der laves en masse linkbuilding, jeg  har en liste med en masse kataloger du kan tilmelde dit site..

Fra Herning
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 842
Fra  Thissocks.dk Webbureauet Far & Søn Skrevet kl. 10:00

Lone71:

Jeg ved desværre ikke helt, hvordan jeg ville kunne få samme udseende, med html og css, her tænker jeg på tekstboks og scroller...

Men det ville da klart være at foretrække.....

Jeg skulle mene det samme kunne opnåes med almindelig HTML, CSS og Jquery. Jquery er fantastisk nemt at arbejde med, når først man har prøvet det. Få lidt inspiration her til at se hvad det kan:

http://www.smashingmagazine.com/2009/01/15/45-new-jquery-techniques-for-a-good-user-experience/

Side 1 ud af 5 (45 indlæg)