Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger tilbud på vævede labels til påsygning på tøj.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Holbæk
Tilmeldt 29. Nov 08
Indlæg ialt: 151
Skrevet kl. 11:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg søger tilbud på vævede labels i farverne sort med hvid skrift og hvid med sort skrift. Det skal være i en mindre mængde her i starten dvs ca 100stk af hver nogle lidt flere.

Jeg skal bruge følgende:

• Label med Dunkelskov skrevet på, aflangt så det kan påsyes i hver side ca 500stk

• Label med teksten DunkelskovVintage. Samme krav som overstående ca 200stk

• Vaskeanvisningslabels med de mest gænse tekstiler; uld,hør,bommuld osv. ca 100stk af hver

• Str.labels s-xxl. ca100stk af hver str. dvs. i alt 500stk.

Derudover søger jeg tilbud på div. papirvare: flyers,visitkort,postkort,afsender labels til pakker og breve.

www.dunkelskov.dk salg af kostumer, smykker og andet tilbehør til liverollespil og middelalderreanactment.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 26. Aug 09
Indlæg ialt: 145
Skrevet kl. 13:51

Hej Karina,

Lime & Coffee er leveringsdygtige i det det hele, send mig gerne dine kontaktopysninger på anders [at] lime-coffee.dk, laver jeg et tilbud til dig...

anders@detsortebureau.dk // www.detsortebureau.dk

Fra Holbæk
Tilmeldt 29. Nov 08
Indlæg ialt: 151
Skrevet kl. 14:32

www.dunkelskov.dk salg af kostumer, smykker og andet tilbehør til liverollespil og middelalderreanactment.

Fra København Ø
Tilmeldt 10. Jan 09
Indlæg ialt: 519
Skrevet kl. 16:01

Tag et kig på www.scannex.dk.

Jeg er ved at lave en prøveopgave mht. opdatering af billederne på siden - meget imødekommende indehaver.

Med venlig hilsen

Carsten

Fotograf Carsten Olsen - Bryllupsfotograf og portrætfotograf i København og omegn.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)