Byd på 10 plader marabou fra gratissnoller.dk - Lukker kl. 18:00 torsdag
Fra Søborg
Tilmeldt 21. May 08
Der var godt gang i vores første auktion med Marabou-Chokolade. Så www.gratissnoller.dk har doneret yderligere 10 plader Marabou-chokolade a 200 gram til Amino Marked . Værdi 300 kr. inklusive moms (240 kr. ekskl moms) Startpris: 1 kr. Auktionen udløber: Torsdag den 27. august 2009 kl. 18 (dansk tid :-) ) Dit bud er ekskl. moms Opret gratis en bruger på www.gratissnoller.dk og optjen point som du kan bruge på slik.
Du skal være Amino Plus medlem for at byde på auktionen. Bliv medlem af Amino Plus her. - Så er du igang om 1 min.
Svar
Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Jeg elsker chokolade så jeg byder DKK 20
Svar
Fra Kastrup
Tilmeldt 19. Sep 06
Dimsedut
Skrevet
27-08-2009 kl. 10:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Jeg spiser ikke chokolade, men jeg syntes det er synd hvis Peter skal betale 301 kr. i fragt.
Så jeg byder 50 kr.
Jimmy
Svar
Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Uhmm.. sådan nogle kunne man jo altid godt spise Så jeg må hellere luske ind og byde. /Jesper
Svar
Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Fragten er ikke noget problem idet jeg over de næste 2 1/2 uger vil gøre landet usikker, jeg ankommer nemlig den 31. klokken 22:30 med den store ildfugl fra Manila!
DKK 51 er hermed budt...
Svar
Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
stop pressen - stop pressen - stop pressen
Jeg hæver hermed mit bud til DKK 70
Svar
Fra Søborg
Tilmeldt 21. May 08
Tillykke Peter - ikke meget konkurrence du fik på den auktion. Jeg sørger for at du får pladerne når du alligevel kommer forbi til møde. Vi sætter en ny auktion i gang - men pas på at du ikke får ondt i maven hvis du byder på dem alle :-) Nicolai
Svar