Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Indkøbskurv

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Næstved
Tilmeldt 29. Apr 08
Indlæg ialt: 142
Skrevet kl. 21:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kunne godt tænke mig at hører jeres holdninger her.

Hvis man smider en varer i indkøbskurven, så bliver man sendt over i indkøbskurven. Her kan man vælge om man vil bestille nu, eller om man vil forsætte med at handle.

Hvis man trykker på "Forsæt med at handle"-knappen, hvor skal man så føres hen?? Lige nu bliver man smidt tilbage til forsiden. Min kæreste synes at man skal smides tilbage til hvor man kom fra inden man lagde varen i indkøbskurven. Og dette er jeg ikke uenig med hende i.

Men hvad er det mest optimale??

Fra Esbjerg
Tilmeldt 13. Sep 06
Indlæg ialt: 638
Skrevet kl. 22:22

Mener man skal føres tilbage til forsiden/produktoversigten.
Hvis man bliver taget tilbage til produktet man lige har lagt i kurven, så får man blot en gentagelse af det allerede købte. Man skulle jo gerne have kunden til at købe mere, så derfor skal der straks poppe flere nye varer op.

Hvis du har mulighed for det, kan du e.v.t føre kunden til en side som sælger relaterede produkter til det produkt som er lagt i kurven. 

Fra Århus
Tilmeldt 1. Oct 07
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 11:13

Hej

En tredie løsning kunne være at man kom til en side hvor produkter relateret til de produkter der ligger i indkøbskurven, bliver præsenteret. Disse produkter kan enten være produkter der relaterer til dine indkøbskurv  produkter eller tilbehør til dine indkøbskurv produkter.

Hvis det ikke kan lade sig gøre syntes jeg at valget startside eller produkt visning siden,  afhænger lidt af hvordan din produkt visning side er sammensat. Hvis produkt visningen indholder relaterende produkter eller produkt tilbehør vil redirect til denne side være bedst, ellers vil en redirect til startsiden være bedst. Men det er naturligvis mine præferencer. Hvis du er usikker på hvad der er bedst kunne du evt. prøve dig og monitereror det i google analytics.

René Lund Espensen, AROS IT partner
Aros IT er et konsulent- og softwareudviklingshus.

Fra København
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 899
Skrevet kl. 09:28

Hej Powertrading. 

Har du overvejet muligheden for at fortsæt med at shoppe knappen muligvis betyder flere i det lange løb afslutter deres køb?

Har du set på din analytics om det har en positiv virkning i forhold til salg at folk har fortsat med at shoppe? eller har du set det modsatte?

-Karsten

Fra Rask Mølle
Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 339
Fra  Legehjulet Skrevet kl. 20:40

kunden skal sendes retur til varen af EN årsag. Han skal købe de relaterede varer. Hermed mener jeg mersalg.

Fra København
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 899
Skrevet kl. 20:18

Jeg mener ikke der er et -definitivt- svar på det spørgsmål for at være helt ærlig. 

Der mangler det vigtigste element for powertrading - FAKTA - 

Hvis ikke det er fakta, er det fiktion, det er min holding, og hvad der er fakta på et site, er ikke nødvændigvis fakta på det andet site. Det kan være folk slet ikke er interesseret i at shoppe relaterede produkter. 

Det eneste der er det rigtige at gøre her, er at TESTE om hvad der giver de bedste resultater. Nu ved jeg ikke hvilken platform du benytter powertrading, men jeg synes du skal undersøge mulighederne for at få testet dit flow. 

Jeg hjælper gerne, og du må meget gerne kontakte mig. 

-Karsten

Fra Næstved
Tilmeldt 29. Apr 08
Indlæg ialt: 142
Skrevet kl. 20:50

Jeg benytter OScommerce, så jeg kan umiddelbart ikke lige sætte den til at blive sendt over på en side med relaterede varer, i hvert fald ikke uden det skal kodes. Men relaterede varer er også et vidt begreb når der er tale om sexlegetøj.

Tilmeldt 28. Jan 08
Indlæg ialt: 40
Fra  Bøllingtoft, Reklame & Webdesign Skrevet kl. 16:53

Jeg mener helt sikkert, at man skal sendes over indkøbskurven og så have muligheden for at handle videre eller bestille. Klikker man handle videre, synes jeg man skal sendes tilbage hvor man kom fra - det andet ville virke forvirrende og måske irriterende for kunden, hvis pågældende rent faktisk ville købe flere produkter indenfor den produktkategori!

Mvh.

Nikolaj Bøllingtoft, Kart-shop.dk

www.nikolajbollingtoft.dk - reklame og webdesign
Ejer webshoppen Kart-shop.dk  - salg til gokart og banerace

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)