Ja det er kun dig, igen andre ville overveje det blot tage den første og bedste... |
Hej It-tekstforfatter Du har sikkert kigget på adskillige hjemmesider med stavefejl grammatisk opbygning forkert , med en ting vi har hver især vores egen hjemmeside , som reglen er det vores hjemmeside omhandlere det emme vi ved mest om da mange har det både som hobby og som deres fuldtidsjob. Du kan ikke vide så meget om alting , så den bedste til at rette hjemmesiden er ejer selv det sker løbende , altså dagligt . Den bedste til at finde stavefejl eller grammatisk fejl er ejer selv, for vidst der noget du ikke forstår teksten skal vi skrive samme og lige vel hvad opdager man selv fejlene løbene. Vis du ikke forstår hvad der står omskriver du det forkert , derved er din hjælpe du laver ubrugelige Jeg kunne da godt bruge en tekst forfatter , med den jeg søger en der ikke findes , da jeg ikke er færdig med teksten endnu om de forskellige emmer på min side selvfølgelige ville du kunne hjælpe mig vis du havde læste søgte og på striptease på google og de andre 20 emmer på min hjemmesider og derved havde læst de flere 1000 sider om emmet og derved havde en god viden om dette emme , da tekst forfatter også er viden eller skriver du eventyr ? ,tekst forfatter mener jeg er en der har en selvstændig viden kan skrive en god salgbar tekst , der både har viden om emmet og kan forstår at lave det grammatisk korrekt og stavefejl fri tekst
Så måske har du kigget forbi min side og andre du synes den er dårlige måske er de i opbygning fasen , da det er et iværksætter forum du er inde på derved er der mange nye iværksætter i opbygnings fasen herinde på forummet der søger råd og vejleding , hvordan de laver sin hjemme siden og virksomhed bedst og de er altså ikke færdig endnu
Bliv gratis medlem