Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Medarbejdere med løntilskud søges

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 1420
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 18:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Vi har en fuldtid ansat som får løntilskud.

Det er en utrolig god løsning, hvor man få nogle folk i arbejde. Samtidig kan iværksættere, og virksomheder generelt, få noget utrolig billig arbejdskraft.

Denne tråd er til dem der søger arbejde og som er tildelt løntilskud, eller dem der kender nogen som er.
Tanken er at man lige skriver et par linjer, og at nogle iværksættere forhåbentlig kan bruge dem.

Jeg ved ikke hvor udbredt løntilskud er, men her har vi tråden i hvert fald:-)

Fra København
Tilmeldt 25. May 06
Indlæg ialt: 801
Fra  House of Visions Skrevet kl. 18:38

Hej Nikolaj

Har tidligere benyttet mig af ordningen med henblik på at få en medarbejder, og det kan kun anbefales, dog er der en række krav (ikke store) til ansættelses af en medarbejder. I bund og grund skal virksomheden have en vis form for fremtidsperspektiv og en anstændig ansættelseskontrakt. Så hvis man blot går rundt med en ide og derigennem søger en til at fuldføre den, kan det ikke lade sig gøre - hvilket også er fair nok, ordningen skal jo helst have noget perspektiv for begge parter.

Med venlig hilsen

Kim Kampp

Tilmeldt 15. Nov 05
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 18:43

Hej Kim,

Ja, det er klart. Jeg vil dog også mene at de fleste der vælger at ansætte en fuldtid, løntilskud eller ej, må have lidt fremtidsperspektiver. Selvom man får noget tilskud, koster det jo stadig en del penge og administration.

Vi havde en god dialog med den pågælende kommune, da vi for 1½ måneds tid siden fik vores mand.

Fra Århus
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 391
Skrevet kl. 18:57

Jeg har de sidste 12 måneder haft en akademiker ansat i videnspilot-ordningen = 10.000,- i tilskud i måneden. Nu efter 12 måneder er den tidligere videnspilot ansat på normale vilkår. 

Fra N/A
Tilmeldt 28. Sep 08
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 19:01

Jeg er har også fået tildelt 6 måneder fra Jobkonsulent hvor der vil blive betalt halvdelen af fuld løn. Så hvis nogle kunne bruge noget arbejdskraft kan i bare sige til.

Fra Vallensbæk
Tilmeldt 26. Aug 05
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 19:07

En anden mulighed kunne være at få en handelsøkonom i praktik. Jeg er selv i gang med uddannelsen, og da den indeholder 11 månders praktik, giver dette virksomhederne rig mulighed for at få en billig arbejdskraft i 11 måneder. De 11 måneder er ikke afbrudt af skole ophold, og praktik lønnen er 13.000 om måneden for 37,5 time. Der stilles ikke nogen særlige krav til virksomhederne ud over det skal være en lille smule studie relevant. dvs. primært omhandle salg,indkøb eller detail.

En handelsøkonom er typisk mellem 20 og 30 år, og har en studenter eksamen eller en højere handelseksamen.    

Fra Langå
Tilmeldt 29. Aug 08
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 19:19

Hej Nikolaj og andre arbejdsgivere!

Jeg blev ledig sidste år i august, og har siden koncentreret mig om min iværksættervirksomhed som "Ledig med selvstændigt bi-erhverv". Som så mange andre er jeg også ramt af krisen, så nu er jeg 'hard core' jobsøgende igen.

I kraft af min ledighed har jeg mulighed for at tilbyde 4 ugers praktik uden omkostninger for virksomheden (læs: Se hinanden an) og kan efterfølgende tilbyde 6 måneder med løntilskud. Mener at det svarer til ca. 62-63 kr. i timen. Herefter overgår man til ansat på helt normale vilkår.

Jeg er uddannet Eksporttekniker med speciale i salg og markedsføring samt kulturtilpasning. Derudover taler jeg flydende engelsk og tysk og har senest siddet som indkøber i et køkkenfirma.

Hvis nogen derude mener at have brug for sådan en profil til job i Østjylland, så skriv til mig på djj@justliving.dk, fortæl lidt om din virksomhed og dine ønsker til medarbejder, og jeg kan evt. sende dig mit CV.

Hilsen Dorthe

Tilmeldt 15. Nov 05
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 09:27

Super inputs, forslag og super med nogle personer der melder sig!

Tilmeldt 27. Aug 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 13:50

Jeg er blevet visiteret til et fleksjob, og søger derfor ulønnet praktikplads i foreløbig 3 måneder.

Jeg har en bred erfaring indenfor regnskab og økonomi samt administration på kontor, og kunne derfor godt lave nogle opgaver indenfor disse områder for en mindre eller nystartet virksomhed.

Praktikpladsen skal helst ligge i Roskilde da det drejer sig for forholdsvis få timer om ugen. Jeg har også mulighed for at lave opgaverne hjemmefra da jeg har pc, internet, printer, scanner osv.

Jeg er også åben over for andre arbejdsopgaver.

Kontakt mig endelig og lad os få en snak om eventuelle muligheder.

Venlig hilsen

DN

Tilmeldt 15. Nov 05
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 13:55

Hej,

Hvordan kontakter man dig?

PM er slået fra:-)

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)