Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Medarbejdere med løntilskud søges

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 27. Aug 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 18:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Roskilde
Tilmeldt 29. Jan 06
Indlæg ialt: 60
Skrevet kl. 19:56

Hej...

Jeg er blevet visiteret til fleksjob, for ca. 3 år siden, med et løntilskud på 66%.  samt  er min arbejdstimer om ugen på 30 timer..

løntilskud er så fast indtil jeg går på pension.

men det er ikke så nemt at finde job selvom arbejdsgiveren får løntilskud, for det er ikke alle virksomheder der er interesseret i personer med løntilskud selvom man har papirrene i orden.

hilsen.....

Mustafa

Fra Vallensbæk
Tilmeldt 26. Aug 05
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 01:56

Det er sådan noget jeg bare ikke forstår. Alle virksomheder råber og skriger på arbejdskraft, men brokker sig samtidig over forhøje løn omk. Når de så endelig får chancen, fatter jeg simpelthen ikke hvorfor de ikke griber den.

Undskyld skulle bare ud med det.

Morten Hennigsen. 

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 09:44

svondk:

Det er sådan noget jeg bare ikke forstår. Alle virksomheder råber og skriger på arbejdskraft, men brokker sig samtidig over forhøje løn omk. Når de så endelig får chancen, fatter jeg simpelthen ikke hvorfor de ikke griber den.

Undskyld skulle bare ud med det.

Morten Hennigsen. 

Det må være fordi virksomheder tror de "får hvad de betaler for" og så kan det også være lige meget :-)

Tilmeldt 15. Aug 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 15:58

Hvis dette fortsat fungerer aktuelt: jeg søger med lys og lygte et job med løntilskud, hvor jeg kan gavne med nogle af mine mange talenter: Sprogkundskab( engelsk, tysk, italiensk), skrivefærdighed, kommunikationsevner, iderigdom, undervisningserfaring, uddannet lærer og psykoterapeut..

Venligst

Kirsten Haslund

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)