Lyder som en spændende opgave. Vi ville gerne give et tilbud på denne opgave men før vi kan give det, ville vi meget gerne have en udarbejdet detaljeret beskrivelse af websitet hvor vi der ud fra kan give et tilbud på timer og pris.
Du kan læse meget mere her - Jeg ser frem til at høre fra dig.
Lyder som en spændende opgave. Vi ville gerne give et tilbud på denne opgave men før vi kan give det, ville vi meget gerne have en udarbejdet detaljeret beskrivelse af websitet hvor vi der ud fra kan give et tilbud på timer og pris.
Når du har fået udarbejdet en helt konkret beskrivelse af dit projekt, så må du meget gerne sende det til os på info@swiftmedia.dk - så giver vi dog et uforpligtende tilbud.
1902 banker på døren. Vi har stor erfaring med at lave store IT projekter. Vi løser hele opgaven fra planlægning over grafisk design til programmering og installation.
Vedkommende hedder Michael Bendtsen og mon ikke han stadig mangler en løsning (kig hans indlæg)?
Du mangler lige gåseøjne rundt om navnet, ellers er det meget godt imiteret Men som jeg plantede i det efterfølgende indlæg, beklager jeg fejltagelsen og nu også off-topic-rundfarten.