Godt skrevet /allan |
Techmaster:blablablaHejsa,
For det første: Skideflot du hænger den utilfredse kunde ud ved navn og virksomhed. Fejlen var din, uanset om du sender aben videre til Canon eller ej. Canon bad dig vel ikke hænge kunden ud ved navn. Din virksomhed, dit ansvar. Du har fået en dårlig anmeldelse, og herefter er der flere måder at håndtere en sådan anmeldelse på. Med flere tusinde handler er det underligt, at ikke én eneste kunde har ønsket at dele sin gode oplevelse med alle via Trustpilot.
Det er plat udover alle grænser, når små virksomheder igen og igen piver, fordi de har fået en dårlig anmeldelse. Nu spørger jeg så igen, som jeg har spurgt i forrige tråde: Var det bedre, hvis kunden oprettede sin egen hjemmeside dedikeret KUN til at få DIN virksomhed ned med nakken? Se bare på Thomas Rosenstands eksempel med Vordingborg Køkkenet. Køkkenvirksomheden har i adskillige år haft en utilfreds kundes hjemmeside som resultat #2 i Google. Hver gang man søgte på Vordingborg Køkkenet dukkede "www.jeghadervordingborgkøkkenet.dk" op, med beskrivelsen "Hold dig langt væk fra Vordingborg Køkkenet!!!!".
På Trustpilot kan du - hvis du har lyst - blive partner og give den utilfredse kunde svar på tiltale. Men det er da klart Trustpilot tager sig betalt for den service. Og hvis du er så utilfreds, så betal beløbet, svar på klagen og sig abonnementet op igen.
Alt det her misforståede Trustpilot tuderi er virkelig belastende.