Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har trustpilot fået storhedsvanvid?

Side 2 ud af 4 (39 indlæg)
Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 00:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 01:00
Gennemsnit 3,5 stjerner givet af 2 person

Techmaster:
blablabla

Hejsa,

For det første: Skideflot du hænger den utilfredse kunde ud ved navn og virksomhed. Fejlen var din, uanset om du sender aben videre til Canon eller ej. Canon bad dig vel ikke hænge kunden ud ved navn. Din virksomhed, dit ansvar. Du har fået en dårlig anmeldelse, og herefter er der flere måder at håndtere en sådan anmeldelse på. Med flere tusinde handler er det underligt, at ikke én eneste kunde har ønsket at dele sin gode oplevelse med alle via Trustpilot.

Det er plat udover alle grænser, når små virksomheder igen og igen piver, fordi de har fået en dårlig anmeldelse. Nu spørger jeg så igen, som jeg har spurgt i forrige tråde: Var det bedre, hvis kunden oprettede sin egen hjemmeside dedikeret KUN til at få DIN virksomhed ned med nakken? Se bare på Thomas Rosenstands eksempel med Vordingborg Køkkenet. Køkkenvirksomheden har i adskillige år haft en utilfreds kundes hjemmeside som resultat #2 i Google. Hver gang man søgte på Vordingborg Køkkenet dukkede "www.jeghadervordingborgkøkkenet.dk" op, med beskrivelsen "Hold dig langt væk fra Vordingborg Køkkenet!!!!".

På Trustpilot kan du - hvis du har lyst - blive partner og give den utilfredse kunde svar på tiltale. Men det er da klart Trustpilot tager sig betalt for den service. Og hvis du er så utilfreds, så betal beløbet, svar på klagen og sig abonnementet op igen.

Alt det her misforståede Trustpilot tuderi er virkelig belastende.

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 01:02

BZR:

Det vil jeg ikke kalde det, der er jo en grund til Amino ikke tillader at hænge andre ud på den mådeWink

/allan

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Skrevet kl. 01:07

DesignYOU:

BZR:

Det vil jeg ikke kalde det, der er jo en grund til Amino ikke tillader at hænge andre ud på den mådeWink

/allan

Det er da ikke et spørgsmål om at hænge andre ud. Hvis jeg har haft en rigtig dårlig oplevelse, så vil jeg selvfølgelig dele den med andre så de kan undgå at gå i samme fælde. Desuden er det grotesk at visse virksomheder går i spåner, så snart deres rosenrøde forestilling af den service de yder krakelerer. Der vil altid være sure kunder, men tricket er at fokusere mindre på dem, og mere på de 999 andre tilfredse kunder. Og de 999 kommende tilfredse kunder. Det andet er simpelthen spild af tid.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15089
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 01:09

Techmaster:

Og når vi nu er ved service, så har jeg henvendt mig til Trustpilot med en konkret klage og det eneste svar jeg fik var et forsøg på at få mig lokket til at betale kr. 299 om måneden for et abonnement. Min klage og mine spørgsmål blev fuldstændig ignoreret og var overhovedet ikke nævnt i svaret fra Trustpilot. Så der er vist ingen tvivl om at Trustpilot mere er til for ejernes bankkontos skyld end for forbrugerne, og de er ihvertfald ikke til for webshop ejernes skyld.

Jeg har på min blog skrevet et lille indlæg om hvordan min webshop røg på Trustpilot hvis nogen skulle have lyst til at læse http://www.hansen-odense.dk/2010/02/trustpilot/

Hvorfor undre det ik nogen? Hvis du søger her på Amino på Trustpilot, så vil du finde flere debatter, hvor især deres uafhængighed diskuteres...

Og ja det er mega surt, men pengemaskinen er bare blevet stor efterhånden...

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 01:12

BZR:

På Trustpilot kan du - hvis du har lyst - blive partner og give den utilfredse kunde svar på tiltale. Men det er da klart Trustpilot tager sig betalt for den service. Og hvis du er så utilfreds, så betal beløbet, svar på klagen og sig abonnementet op igen.

Jeg kan kun smile over det der indlæg... Hvis vi bruger dit Vordingborg køkken eksempel, så svare det jo til, at Vordingborg Køkkener betaler kunden for at holde mund...
Ved Trustpilot er det så ik kunden, der får en belønning, men en tredjepart som tjener styrtende på den dårlige oplevelse...

Så hvor er forskellen groft sagt? Det hele er et spørgsmål om afpresning og betaling for at folk holder mund...

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 01:14

BZR:
Der vil altid være sure kunder, men tricket er at fokusere mindre på dem, og mere på de 999 andre tilfredse kunder.

Meget enig, men mener så også den måde trustpilot "lokker" dem som er "fanget" af en såkaldt dårlig anmeldelse er plat, jeg mener hvem er dommer for om det som anmelder faktisk skriver er sandt ?

Du skal huske på der er mange derude som ligefrem truer firmaer med dårligt omtale offentligt ... jeg har sågar hørt om en som har brugt Vordingborg eksemplet som trussel .....

Og ærligt fordi man ikke kan skaffe et produkt fordi det er i rest ordre berettiger ikke til dårlig omtale i min verden!

/allan

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 01:19

DesignYOU:

Meget enig, men mener så også den måde trustpilot "lokker" dem som er "fanget" af en såkaldt dårlig anmeldelse er plat, jeg mener hvem er dommer for om det som anmelder faktisk skriver er sandt ?

Kunden er dommer, og har afsagt dom uden at høre modpartens beviser...

Trustpilot er jo bare en magnet, som suger efter dårlige omtalelser...

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Skrevet kl. 01:21

Fashion-Seller:
Jeg kan kun smile over det der indlæg... Hvis vi bruger dit Vordingborg køkken eksempel, så svare det jo til, at Vordingborg Køkkener betaler kunden for at holde mund...
Ved Trustpilot er det så ik kunden, der får en belønning, men en tredjepart som tjener styrtende på den dårlige oplevelse...

Så hvor er forskellen groft sagt? Det hele er et spørgsmål om afpresning og betaling for at folk holder mund...

Det går hurtig galt når man, som du, konsekvent insisterer på at male et billede af Trustpilot som en samvittighedsløs pengegrisk virksomhed.

Trustpilot lukker ikke munden på de utilfredse kunder, hvis man som den anmeldte virksomhed indgår et partnerskab. Trustpilot giver partnervirksomheden mulighed for at svare på den klage, virksomheden har fået. Det er to forskellige ting og det er beskæmmende du ikke kan kende forskel.

Trustpilot tjener på at agere mediator mellem utilfreds kunde og virksomhed. Du får i praksis, som virksomhed, én ekstra chance for at forbedre kundens oplevelse eller i det mindste forbedre virksomhedens image udadtil. For der er mange som læser med.

Fullrate som eksempel. Fullrate er en af de virksomheder som deltager rigtig aktivt på Trustpilot. De får måske 5-6-7 anmeldelser fra utilfredse kunder hver uge. Jeg har selv lige tegnet et bredbåndsabonnement hos Trustpilot, og før jeg gjorde det checkede jeg virksomhedens ry på Trustpilot. Jovist, deres image er ikke rosenrødt. Men jeg fik hurtigt øjnene op for, at i 75% af de utilfredse kunders tilfælde, findes der en anden forklaring end den, kunden præsenterer. Med andre ord fik Fullrate rettet op på 75% af anmeldelser fra de utilfredse kunder, eller vendt situationen på anden vis, så den faldt ud til Fullrates fordel. Det har absolut intet med at være i lommen på nogen at gøre. Derfor forstår jeg simpelthen ikke, hvorfor du og andre insisterer på at skævvride debatten, ved at male et billede af Trustpilot, som langt fra er troværdigt.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 01:25

Hvem tager overhovedet truspilot.dk seriøse jeg kigger mest på om de fået mange gode anmeldelser , tit kan man se nogle navn sammen træf at det er familien eller vis man kender en person er det nogle af hans venner der har stemt eller er det måske fiktive personer , viste der er  plus 20 dårlige anmeldelser tænker jeg det er konkurrent der har givet dårlige stemmer x antal kan man være 100 % sikker der  ikke er sande , for man skal ikke oplyse navn og adresse telefon nummer eller cpr nummer i profil , oveni ikke skjult som herpå amino.dk så lang tid man ikke skal oplyse disse ting er det et værktøj mest for dem der vil ødelægge for andre eller dem der har mange venner der lige går ind og stemmer godt .

Vidste der kom man skulle oplyse både cpr. Nummer adr. mv. i profil , vis man skulle afgive  stemmer kunne man tage dette sted ,tages seriøsest ellers ikke

Det vigtige for mig er denne side jeg er inde og handle på har CVR nummer på siden og hjemmesiden virker troværdigt , dog vidste de linker til truspilot.dk og har de mange gode anmeldelser tjekker jeg lige om de virker troværdige vidste de har masser utroværdig profiler med 5 % - 50 karma eller man kan se det er familien der giver gode stemmer samme navn f.eks. handler jeg et andet sted da der stor chance for det er utroværdig stemmer

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 2 ud af 4 (39 indlæg)