Vi blev i dag ringet op af en konsulent fra trustpilot som fortalte diverse omkring deres partner medlemskab osv.
Vi har egentlig ikke noget at bruge det til da vi syntes godt på deres "Firmaprofil" (Gratis profil) Samtalen slutter med, at vi nu ikke må have et logo på vores hjemmeside, som henviser til trustpilot.dk hvis vi altså ikke betaler de 299 kr. pr. måned deres "Partnerpakke" koster.
Er det ikke lidt vildt, nu er det altså kun de firmaer der har "Partnerpakken" som må billede-linke til deres hjemmeside.
Jeg TROR ikke det er særlig mange firmaer der har denne aftale, og derfor tror jeg de er ved at skade deres eget image, mere end det er i forvejen.
Jeg er helt enig, jeg er også selv flere gange blevet kontaktet af deres sælgere.
Jeg synes det er en fin service de leverer, og de gør også meget for at lytte til deres kunder, men jeg synes kr. 299 pr. måned er langt overbetalt. 1/6 ville være mere passende. Jeg brugte selv deres service flittigt tidligere og har også sendt dem en del feedback, men efter oprettelsen af deres "partnerpakke" er jeg begyndt at gå udenom.
Dvs. du vil have en service gratis, og er fortørnet over at skulle betale for det?
Nu er der jo også forskel på at betale for servicen, og så at betale kr. 299 pr måned. Jeg selv har da en hel del mere ud af for eksempel Amino, og her koster Amino Plus pakken kun 1000 kroner for et år, altså under en tredjedel af prisen.
Det er ikke den samme service der leveres nej, men jeg vil nok mene at der er større sansynlighed for at jeg finder nye kunder herigennem end ved at købe trustpilots partnerpakke.
Dem især de mister er dem med få anmeldelser , tror også det bliver svært at få nye kunder vis man ikke kan være partner link uden at skulle betale , da man jo som nye ingen anmeldelser har eller man har få anmeldelser
Ja så prisen virker overdrevet for mit vedkommen
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Og når vi nu er ved service, så har jeg henvendt mig til Trustpilot med en konkret klage og det eneste svar jeg fik var et forsøg på at få mig lokket til at betale kr. 299 om måneden for et abonnement. Min klage og mine spørgsmål blev fuldstændig ignoreret og var overhovedet ikke nævnt i svaret fra Trustpilot. Så der er vist ingen tvivl om at Trustpilot mere er til for ejernes bankkontos skyld end for forbrugerne, og de er ihvertfald ikke til for webshop ejernes skyld.
På Trustpilot kan du - hvis du har lyst - blive partner og give den utilfredse kunde svar på tiltale. Men det er da klart Trustpilot tager sig betalt for den service. Og hvis du er så utilfreds, så betal beløbet, svar på klagen og sig abonnementet op igen.
Jeg kan kun smile over det der indlæg... Hvis vi bruger dit Vordingborg køkken eksempel, så svare det jo til, at Vordingborg Køkkener betaler kunden for at holde mund... Ved Trustpilot er det så ik kunden, der får en belønning, men en tredjepart som tjener styrtende på den dårlige oplevelse...
Så hvor er forskellen groft sagt? Det hele er et spørgsmål om afpresning og betaling for at folk holder mund...
Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.