Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan er reglerne for en fotograf?

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 6. Mar 09
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 23:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hold op du er en skat!!!! Det skal jeg da lige undersøge, håber virkelig at det er nemt og lige til.

Nå nu kunden er lidt besværlig, kan jeg så godt tillade mig at opkræve det lille ekstrabeløb som UPS koster at bringe pakken ud? så istedet for at det bliver 7500kr så bliver det f.eks 7650kr ? er det ikke meget normalt at man gør det?

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 23:57

Det var da et dejligt udtryk ;-)

Jo når den skal sendes så langt, mener jeg godt man kan tillade sig at tage lidt i fragt..

Fra Århus
Tilmeldt 6. Mar 09
Skrevet kl. 23:59

Faktisk er det knap 1 km til kunden, men syntes altså at det virker bedre at de aflevere den. Syntes ikke helt det kan være mit ansvar at trække i min pris fordi de ikke stoler nok på mig. Hvor på nettet betaler du først for en vare når du har fået den hjem?

Syntes virkelig at det er lidt langt ude at de gør det sådan, men ja, så må de jo koste det mere. Så smider bare det på som mer pris

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 00:02

bor du også i australien da ??

hmm de kunne jo også komme til dig, hvis i bor tæt.

Fra Århus
Tilmeldt 6. Mar 09
Skrevet kl. 00:03

Okay det vil så koste 562.38 DKK at få sendt ud til kunden selvom pakken vejer under 100 gram

Fra Århus
Tilmeldt 6. Mar 09
Skrevet kl. 00:04

Jeg bor i danmark og billederne er taget i danmark derfor er det nemmest at deres forældre for dem.

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 00:05

okay, ja det lyder så lidt vildt....

måske andre firmaer...

prøv google og skriv pr efterkrav.....

Fra København V
Tilmeldt 6. Mar 07
Indlæg ialt: 572
Skrevet kl. 01:57

Indenfor webhandel er der normalt 14 dages fortrydelsesret på en vare, dog ikke hvis denne varer er specialfremstillet til kunden. Så skal kunden oplyses om, at der ingen fortrydelsesret er inden varen laves og have sagt ok. for det. Idet du starter på selve opgaven er der så ingen fortrydelsesret herefter.

Mon ikke det samme gælder ved handel uden for nettet... Jeg vil tro det.

Med venlig hilsen Hulahoppigen/Yvon

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 06:44

Du kunne evt. også vise dem billederne elektronisk i et mindre format med et vandmærke henover, så de kan se resultatet, men ikke modtager de originale billeder før de har betalt.

// Jesper Skov

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 08:16

Jesper Skov:

Du kunne evt. også vise dem billederne elektronisk i et mindre format med et vandmærke henover, så de kan se resultatet, men ikke modtager de originale billeder før de har betalt.

Det ville også være min fremgangsmåde.

Hilsen Morten - (som også arbejder som fotograf)

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)