Hold op du er en skat!!!! Det skal jeg da lige undersøge, håber virkelig at det er nemt og lige til.
Nå nu kunden er lidt besværlig, kan jeg så godt tillade mig at opkræve det lille ekstrabeløb som UPS koster at bringe pakken ud? så istedet for at det bliver 7500kr så bliver det f.eks 7650kr ? er det ikke meget normalt at man gør det?
Faktisk er det knap 1 km til kunden, men syntes altså at det virker bedre at de aflevere den. Syntes ikke helt det kan være mit ansvar at trække i min pris fordi de ikke stoler nok på mig. Hvor på nettet betaler du først for en vare når du har fået den hjem?
Syntes virkelig at det er lidt langt ude at de gør det sådan, men ja, så må de jo koste det mere. Så smider bare det på som mer pris
Indenfor webhandel er der normalt 14 dages fortrydelsesret på en vare, dog ikke hvis denne varer er specialfremstillet til kunden. Så skal kunden oplyses om, at der ingen fortrydelsesret er inden varen laves og have sagt ok. for det. Idet du starter på selve opgaven er der så ingen fortrydelsesret herefter.
Mon ikke det samme gælder ved handel uden for nettet... Jeg vil tro det.
Du kunne evt. også vise dem billederne elektronisk i et mindre format med et vandmærke henover, så de kan se resultatet, men ikke modtager de originale billeder før de har betalt.
Du kunne evt. også vise dem billederne elektronisk i et mindre format med et vandmærke henover, så de kan se resultatet, men ikke modtager de originale billeder før de har betalt.