Jeg synes dine referencer er super flotte. Siden er generelt pæn, men det der med at meu-kasserne bliver "trappe-agtigt" mindre, bryder jeg mig slet ikke om. Det virker meget ulogisk og forvirrende på mig.
Og lige en sidste ting: Det virker 1000 gange mere professionelt at have en mailadresse med sit eget domæne, og ikke en gmail adresse. Jeg vælger i hvert fald konsekvent udbydere fra, hvis de ikke har "deres egen" mailadresse. For mig handler det om finesse. Jeg ved godt at det måske ikke betyder en skid rent teknisk, men det virker bare mere gennemført og man kan se at virksomheden lige har brugt de sidste 20 min på at få det 100% i orden.
Jeg synes, at der en meget stilfuld side. Den er måske lidt for mørk efter min smag. Specielt under-menupunkterne syntes jeg er lidt svære at fange.Og så savner jeg en beskrivelse af personen bag kameraet. Hvem er du og hvad er det som du lægger vægt på i dit arbejde. Det vil gøre det lidt mere personligt.
Rigtig fed side. Men du bør - som andre også har nævnt - have din egen e-mail adresse, istedet for en g-mail.
Derudover kunne jeg godt tænke mig at der var lidt tekst til dine referencer. Bare en lille beskrivelse til hvad kunden har ønsket og hvordan du er endt der. Dette kunne måske også overkommes ved at have en case eller to, hvor man kunne følge udviklingen af dit design fra start til slut. Det synes jeg er interessant.
Slutteligt synes jeg du bør skrive lidt om dig selv og dit firma på forsiden - der er fint plads til at have en grå boks i venstre side et sted. F.eks
"Portfolio for Anja Hallsson
Jeg har igennem de sidste 245245år designet og tegnet bla bla . Jeg gør meget indenfor bla bla bla. Kontakt mig på xxxxxx."
Og så måske et lille billede af dig selv på forsiden? JEg har det godt med at kunne se et billede af den jeg handler med - og især når det er et så personligt site som du har her.
Det er en fin portfolio site. Jeg deler andres meninger om email - men jeg vil lige pointere, at jeg faktisk med min skærm skulle lede efter undermenupunkterne... det er ikke optimalt.. jeg kunne se min mus ændrede sig, og derfor skulle jeg helt hen til skærmen for at se der var noget tekst.
WOAW!, Du er dygtig!, det er 1 ud af 100 her inde på amino, der overhovedet kan konkurrere med dig.. - Det eneste du kan gøre bedre er som andre siger -> Et billede af hvem du er.. - Og så evt. måske lidt markedsføring..
Shit..
Nej, Du skal også evt. skrive hvem du har arbejdet for. med nogle logoer.. Store firmaer, vil gerne have nogen som andre store firmaer har brugt..
Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau
I har helt ret ii at det virker langt mere pro med en web mail. Jeg har nu ændret den til min info @ anjahallsson.com, som desværre blev registreret som spam mail for noget tid siden, så håber at den virker igen nu, ellers er det vel bare om at ændre den til fx mail @ anjahallsson.com?
Tak for tippet om den mørke tekst, det er ikke altid til at vide hvordan det tager sig ud på andre skærme. Har lavet teksten så lys som hovedmenuen var før, og har lavet hovedmenuen helt hvid.
Og i har også ret i at det er fedt at kunne læse lidt om personen + se et billede. Er ved at forsøge mig på at forfatte en tekst om mig selv - det er godt nok lidt svært Har midlertidigt smidt et foto på kontakt siden. - Måske vil det være bedre at skrive en 'smagsprøve' tekst på forsiden, og lave en ny kategori 'Om mig' med uddybende tekst og billed?
Super fed side, og så fandte jeg også lige den som skal lave mit nyge logo sender du ikke lige en mail til mig, hvis du altså har lyst til at lave mit nye logo.