Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Portfolio site - hvad synes i?

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Birkerød
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 207
Skrevet kl. 17:38
Hvor mange stjerner giver du? :

FRIIS INVEST:

jeg kan ikke se siden.. kun mig ?

Hmm, siden er lavet i flash, det kan være din flashplayer der mangler en opdatering?

Er der andre der har samme problem? Huh?

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:52

Flot hjemmeside med hvorfor har du fået lavet hjemmesiden i kun ,flash synes det er lidt ærligt du at du skulle jo findes på søgemaskinerne og få kunder igennem goggle.dk mv. , din hjemmeside vil nærmest være umulige at søgeord optimere , da google nærmeste ikke kan læse flash hjemmesider

Husk altid at skrive  tekst og links laves i html , da ikke alle har den nyest flash opdatering på sin computere

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Kolding
Tilmeldt 19. Feb 09
Indlæg ialt: 602
Fra  Customerwise A/S Skrevet kl. 17:52

Hej Anja,

Der ser godt ud - man er ihvertfald ikke i tvivl om dine kompetencer når man kommer ind på selve siden.

Jeg er i den opfattelse, at som freelance designer, er sin personlige "branding" meget vigtigt - deraf syntes jeg at du skal ligge væsentlig mere vægt på kompetencerne samt personen bag dit grafiske arbejde.

Og så syntes jeg dine priser er væsentlig under det, som du rent faktisk kan tillade dig at tage for dit arbejde - det sidste der skal binde din kreativitet er vel, at du ikke kan lave produktet som du gerne vil have, fordi der ikke er tid nok.

Ser frem til at se mere fra dig.

Venligst
Henrik

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 22:07

Ja Anja , du kan godt tage flere penge for det . Det elite det der. Men vent lige til jeg får placeret nogle ordrer :)

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra Rødding
Tilmeldt 6. Aug 09
Indlæg ialt: 429
Fra  Pilanto Skrevet kl. 22:25

Hej Anja.

Som der allerede er blevet nævt: Synd du har lavet det hele i flash med hensyn til søgemaskinerne.

Jeg savner en lille forklaring til dine billede kategorier (evt. hvert billede) - Hvad er det du har lavet fotografering - efterbehandling i phptoshop etc..

Og så er det synd man ikke kan få lov til at se de flotte billeder i større format (kæmpe - så man rigtig kan se detaljerne).

Derudover lidt mere information om dig og evt. dit firma.

Fra Birkerød
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 207
Skrevet kl. 22:42

Tak for jeres respons,

I har ret i at der mangler information om mig selv + info om referencerne m.m. Jeg er i gang med at forfatte teksten og satser på at opdatere igen i starten af september :)

-Og så må jeg da samtidig få gjort noget ved de priser - Det kan være udfordrende at finde et godt prisleje som er realistisk og samtidig retfærdiggørende (dvs ikke for lavt) overfor det produkt der fremstilles.

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 22:46

Prøv at finde nogen i samme kategori som dig selv. Send dem en email, som om du bare var en kunde der blot skulle have løst en opgave, og du vil finde deres prisniveau. Så har du en indikator af dit eget.

Du er rigtig god, men ikke noget geni (kan være det kommer Smile ), så du kan nok ikke tage en million i timen. Men i forhold til hvad jeg ellers ser, så er dine priser for lave. Et skud for hoften, vil være at du kan hæve dem med 15-25 %. Og måske meget mere senere, hvis du bliver eftertragtet

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)