Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Telefonsystem til lille virksomhed

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)
Tilmeldt 2. Jun 09
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 09:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi er en lille virksomhed, men har rigtig mange telefon opkald i løbet af dagen. Her er nu har vi bare en almindelig TDC telefon linie og fax.
Vi kunne godt tænkte os, at når der bliver ringet til os, så kommer til der en velkomst (Du har ringet til... vent venligst), og evt. noget ventemusik (istedet for at kunden blot får af vide at der er optaget) så kunder dermed kommer i kø til der ikke er optaget mere. Derudover vil vi gerne have, at når kunderne ringer uden for vores åbningstider, så bliver vores åbningstider oplyst.
Kan dette løses ved køb af advanceret telefon, eller kræver det et helt andet telefonanlæg? Samt hvor kan det købes.

Håber meget at I kan hjælpe os med at komme videre dette.
På forhånd tak.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12871
Skrevet kl. 09:38

Hej

Prøv at få en snak med HS Connect  de vil med sikkerhed kunne rådgive dig om hvad du skal have af udstyr for at løse opgaven. Personligt har jeg selv  købt et Astra telefon anlæg for ca 4 siden hos dem, det fungere super og har kørt uden en enste fejl.

Prøv evt.  at kontakte Svend hos Hs Connetct han ved virkeligt hvad han snakker om.

http://www.hsconnect.dk

Mvh

Ravn

Fra Tarm
Tilmeldt 6. May 07
Indlæg ialt: 256
Fra  Inmobile ApS Skrevet kl. 09:44

Hej,

Tag en snak med IP VSION.

Jeg har selv kørt med IP VISION i godt og vel et år og det fungerer upåklageligt!

Tag en snak med Jens-Erik Svendsen - han er salgschef.

Held og lykke!

Med venlig hilsen
Søren Larsen

Fra Vestjylland
Tilmeldt 24. Jan 06
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 09:56

Hejsa

Jeg har lige lagt røret med en fra Itplan A/S, der er ved at give mig tilbud på det samme som du beskriver. Det lyder ret ok, og ikke for dyrt..

www.itplan.dk tal med Kim Jensen :-) du må gerne sige du har fået ref. fra mig :-)

Pernille

Bogholderi, Regnskab & Administration
http://www.secondaccount.dk

Fra Slagelse
Tilmeldt 16. Dec 07
Indlæg ialt: 32
Fra  Modify.dk Skrevet kl. 10:27

Hej 

Har haft prøvet et par forskellige udbyder, og ente med at vælge www.maxtel.dk 

Deres system fungere rigtigt godt, og koster ikke en masse penge. 

Systemet kan samtidig bruges til hvis man er på mobilen i stedet for en fastnet telefon.

Prøv at tage fat i Matt hos dem, han kan kun anbefales her fra. Du kan eventuelt hils fra Jim fra Ultimate Trading. Han plejer at kunne hjælpe med det hel :-)

Tilmeldt 2. Jun 09
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 15:04

Mange tak for jeres svar - Jeg vil prøve at kontakte nogle af de firmaer.

Hvad priser skal man forvente?

Kræver det at får en IP telefon, eller hvis man benytter en hosted løsning, kan vi så bare fortsætte med det telefon abonnement vi har i forvejen?

Tilmeldt 21. Jul 08
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 15:36

Hej

Jeg er i besidelse af et helt super telefon anlæg fra HSconnect, det er brugt i ca et halvt år, det fungere perfekt og kan alle de ting du efterspørger, nyprisen ligger omkring 50.000 men sælger det gerne MEGET billigt da vi ikke pt har brug for det mere

Kontakt mig gerne på kontakt@wecare-fundraising.dk

Mvh

Anders

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 17:22

Udover at vi naturligvis kan hjælpe jer med de opkald I ikke selv kan nå at håndtere, så prøv at tage fat i www.maxtel.dk de kan leverer gode "anlæg" til en fornuftig pris.

Fra Århus
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 391
Skrevet kl. 22:31

3.dk ->business->3switch hedder det vist

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 00:34

telia har på deres fastnet som erhvervs abonnementer tilvalgsmuligheder for kø halløj og omstilling og blablabla tjek det ud det virker ikke så dyrt

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)