www.firmafon.dk - Det er en amino der er med i projektet og det virker billigt og jeg ved det er UTROLIGT Simpelt :) |
AndersJensenThailand:der er mange andre muligheder. Telia viredesaelger deres system til virksomheder som IPG og andre hvor du kan koebe systemet meget biligere.
Ring til Globe communication de har forhandler aftaler med 80 % af alle udbydere i danmark og har styr paa deres ting. De har leveret telefoni til mig i danmark og thailand.
88802560
Nu er jeg lidt i tvivl om hvorvidt 29 kr. kan gøres meget billigere, som du skriver.
Det der slår mig værende som useriøst er, at du skriver at du bruger mæglere, så du slipper for at bøvle med telefoni. Og din insisterren på at man skal bruge Globe Communication, virker meget speciel. Især i forhold til det behov som Jens kort beskriver.
Men det der slår hoved på sømmmet er, at telefonnummer 88 80 25 60 som du henviser til, er Globe-Comminications. Men iflg. din egen hjemmeside (anders-jensen.com), er det også nummeret til "The Danish Bar in Korat / Nakhon Ratchasima". Det formoder jeg er din bar.
Konklussisionen må være, at du er Globe-Communication. Det er helt fair at du gerne vil reklamere for dit eget produkt, men det ville være rimeligt hvis du stod frem med det, istedet for at anbefale det, som om det bare er en partner du kan anbefale.
Derudover støtter jeg gerne argumentet, at anbefale Firmafon fordi det er let og fordi det er en Amino der står bag.