Ville lige give thumbs up for denne konkurrence! Synes det er en utrolig spændende måde at markedsføre jeres produkt, har ikke før set nogle prøve at give arbejdskraft ud gratis på denne måde. Ser ud til at i har lyttet lidt til Thorborg med hans konstante "Giv gratis og få mere igen", eller hvad man nu skal sige. Jeg synes ihvertfald det virker fedt, er trist at jeg ikke så tråden før nu, men håber da at i får nogle nye og tilfredse kunder på denne måde!
Derudover kan jeg også lige kommentere, at jeg fangede pointen første gang jeg læste dit indlæg. Synes det var ret klart præcis hvad konkurrencen gik ud på, at der er 1 som vinder og resten får 10% rabat hvis de ønsker at bruge jer selvom de ikke vinder.
Fortsat held og lykke med forretningen! Skulderklap herfra. ;-)
Jeg beklager virkelig meget, at jeg ikke har fået opdateret med, hvem der vandt. Vi kom noget bagud med alt, og kom flere deltagere end vi havde regnet med. Vinderen blev Peter Als fra Aalborg, som får en uges gratis programmering til hans projekt.
Jeg regner med at starte konkurrencen igen snart, men næste gang gøre den noget simplere. Denne gang blev det brugt mere krudt på debattering af, hvad jeg mente med konkurrencen end på selve konkurrencen. En fejl fra min side, så næste gang bliver det super simpelt at deltage.
Tusind tak for jeres gode feedback og tak til de mange deltagere.
Vil gerne gøre brug af tilbudet. Skriv venligst en mail til mig i hvilken uge programmøren står til rådighed :-)
Alternativt, bed om at få slettet tråden, da overskriften er misvisende og en overtrædelse af markedsføringsloven.
Kunne have heddet: Vind en gratis programmør på fuld tid i en uge
Så var der ingen problemer, såfremt loven om konkurrencer overholdes.
Sigh... det er sgu også tilladt at tænke selv! Manden kommer med en god mulighed for en heldig vinder, og straks skal han skydes ned af folk i alt for små sko.