Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Få gratis en programmør på fuld tid i en uge

Side 2 ud af 7 (67 indlæg)
Fra Horsens
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 626
Skrevet kl. 17:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg syntes ikke at der er så meget at misforstå.

Det er en konkurrence, hvor et tilfældigt projekt vinder 1 uges arbejde!

Alt om både i Danmark

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 17:38

> Alle der sender beskrivelse får rabat?

Ja. Indsender man et projekt vil man kunne få 10% i rabat. Man behøves dog ikke købe noget bare fordi man indsender projekt for at kunne være med i udtrækning.

> Skal man have lavet noget senere, skal der betales

Ja, en heldig får en uge gratis. Alle andre skal betale, hvis de vil blive kunde, men det er selvfølgelig helt valgfrit om vil være kunde.

> Kun eet projekt får det gratis - korrekt forstået?

Præcis. Et projekt udvælges og får gratis en uge. De kan så vælge aldrig efterfølgende at købe noget, det er helt frit.

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Oct 05
Skrevet kl. 17:42

BB:

Jeg syntes ikke at der er så meget at misforstå.

Det er en konkurrence, hvor et tilfældigt projekt vinder 1 uges arbejde!

Tak Smile

Fra Fredericia
Tilmeldt 5. Feb 06
Indlæg ialt: 104
Skrevet kl. 17:47
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Jeg synes også, at det allerede for 1. indlæg virkede meget klart hvad en enkelt kan vinde, og hvad alle andre tilbydes. 

Måske nogle af tråddeltagerne lige skulle bruge 2 min. på at læse Jacob's indlæg igen, inden de begyndte at stille sig tvivlende for hensigterne med hans indlæg. 

Mvh Jesper N. Asmussen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:51
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Hej Jacob.

Det jeg overhovedet ikke forstår noget af er, hvorfor man skal lavbuddegtere sig selv for hvad man er hver ?
Finans krisen handler om at have tolmodighed og en hvis form for optimisme. - Jeg anklager dig ikke for at du ikke er eller har det, men tvilen ligger i baghovedet.

Det eneste og væsentlige problem i det her er, at freelancere og firmaere lavbuhgettere sig selv for at få flere kunder. Og det vil sige, at mange (tror jeg) går efter de mere useriøse kunder (farlige kunder)

Sådan som jeg ser det, er det største problem pt. at folk er alt alt alt for ivrige efter at få flere kunder (Hvilket selvfølgelig er fuldt forståeligt), men at kunderne er meget nærrige og ikke lige som før kommer så tit til en og spørger om de vil løse den opgave osv.

Som sagt er jeg selv blevet meget tolmodig og optimistisk (Og det virker).

Jeg ved ikke om det gav noget mening det jeg skrev, det håber jeg i hverfald at det gjorde.
Mit råd vil være at have tolmodighed, optimisme, selvtillid og (lækkert hår) Smile. - Finans krisen er snart ovre.

God vind med at finde kunder til denne "konkurrence" og god weekend

Tilmeldt 15. Apr 09
Indlæg ialt: 670
Skrevet kl. 17:52
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det er jo ganske simpelt..

1 vinder en uges gratis arbejde, alle andre får 10% rabat, hvis de ønsker Hitmedia.dk eller Eruditesoft.com skal stå for deres projekt.

dvs. Vind eller få 10% rabat..

Find spændende opskrifter på velkomstdrinks på Drinks.dk 

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 18:00

Det er da i bund og grund et godt tilbud, og en ny og anderledes form for markedsføring.

Til alle som måtte indsende deres projektbeskrivelser, vil jeg så bare lige huske jer på at lave en fortroligheds-erklæring

således at projektet ikke inspirerer tilbudsgiveren til selv at lave projektet. (ikke at jeg tror at det er bagtanken).

For mig stod tilbud og rabat også klokkeklar allerede i første indlæg - Smile og jeg er ikke engang særlig kvik.

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Oct 05
Skrevet kl. 18:17

Vores lodtrækning skal ikke ses som noget i forbindelse med finanskrisen. Vi har netop meget at lave pga. finanskrisen, da vores kunder netop lige nu ser meget på, hvordan de kan spare penge, så der outsources som aldrig før. Læs mere om tendensen på http://epn.dk/teknologi2/branchen/article1789349.ece

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Oct 05
Skrevet kl. 18:19

Angående fortroligheds-erklæring, så er det helt i orden hvis der bare sendes en meget overordnet beskrivelse, hvor man kan undlade følsomme informationer. Vi skriver dog også gerne under på en fortroligheds-erklæring.

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 19:38
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Jesper NA:

Jeg synes også, at det allerede for 1. indlæg virkede meget klart hvad en enkelt kan vinde, og hvad alle andre tilbydes. 

Måske nogle af tråddeltagerne lige skulle bruge 2 min. på at læse Jacob's indlæg igen, inden de begyndte at stille sig tvivlende for hensigterne med hans indlæg. 

Tillykke!

Man det er altid en god ide at stille sub. spørgsmål til et tilbud - Overskiften i sig selv som altid bør være retvisende var det ikke helt i dette tilfælde, så burde der have indgået at EN kunne få det eller det var en konkurrence.

Side 2 ud af 7 (67 indlæg)