Jeg har fået svar på mit spørgsmål, ang skat af gevinsterne. og vil ikke deltaget i denne tråd mere.
Obs jeg tjener ikke på at få nye medlemmer til betfair eller betangel, og vil aldrig gøre det, jeg havde et reelt spørgsmål, og syndtes at jeg har fået et reelt svar, så slut prut herfra.
P.s jeg har selv været i en situtation hvor jeg ikke rigtig har kunne forene mig selv med at der er en der er bedre til noget end mig, og som egengtlig tjener gode penge ved det.
Dette var sidste kommentar fra mig på denne tråd, så tak til de folk der var så venlige at komme med fornuftige svar.
Det er muligt..og så beklager jeg at jeg mistænker ham....
Men at kunne tjene den slags beløb på en sportsbørs, kræver sku temmlig meget diciplin og en stor protion held, da man efter min mening er nødtil at satse på et større spænd mellem back og lay, og dermed også påtager sig en større risiko.
Desuden skriver han, at han sidste uge kun handlede på 16 markeder og det må betyde enten meget store indsatser, store spænd på back/lay eller/og inden tabte væddemål.
Dertil kommer at man imodsat til en rigtig børs ikke har nyheder osv til at læne sig op af, men kun markedes "rytme" og hypes....
Men hatten af hvis det er lykkes ham, det held/skills ville jeg sku gerne ha noget af..
nej jeg har ikke ondt i røven over du tjener kassen, men jeg har sku lidt ondt af dem som nu kaster penge efter et rigtig go fidus, og som ender med et tab....
Er du legemliggørelsen af forklaringen på hvorfor koncepter som TradeSoEasy.net eksisterer og fortsat lover nem indtjening på flere tusind om dagen?
Dine øjne må da være mere blå end betfairs logo, hvis du påstår der ikke kan være noget i gærde her.
Ja jeg har blå øjne, men er ik naiv. Men det er sjovt du påstår, at du har kendskab til Betfair mm siden 2003, og så kender du ik de simple smuthuller der er i systemet... Lidt utroligt men okay.
Desuden spørger trådstarter angående Skat. Hvori ligger der noget forkert i det? Det er jo det hele hans emne handler om, blot at han forklare hva han tjener dagligt, som jo så kan diskuteres hvor smart det er...
nej jeg har ikke ondt i røven over du tjener kassen, men jeg har sku lidt ondt af dem som nu kaster penge efter et rigtig go fidus, og som ender med et tab....
Ha en rigtig go dag,
Glemte at nævne det var samme morale hos mig. Stadig unaturligt at spørge om SKAT og bruge 80% spalteplads på hvor nemt det er at tjene penge. Go' vind til alle i gamblingens verden.
Trendemøller du kan godt pakke din sarkasme sammen. Synes jeg redegør ret godt for, at der ikke kan rokkes ved mængden af mine betfair-erfaringer. Men når du minder om typen der har travlt med at maile tilbage til nigerianske diplomater, hvad havde jeg så regnet med.
Glemte at nævne det var samme morale hos mig. Stadig unaturligt at spørge om SKAT og bruge 80% spalteplads på hvor nemt det er at tjene penge. Go' vind til alle i gamblingens verden.
Trendemøller du kan godt pakke din sarkasme sammen. Synes jeg redegør ret godt for, at der ikke kan rokkes ved mængden af mine betfair-erfaringer. Men når du minder om typen der har travlt med at maile tilbage til nigerianske diplomater, hvad havde jeg så regnet med.
Sjovt du beskriver din viden, men ik kender de almene tricks. Kan stadig kun småsmile over det, men det må være din hovedpine.
Og ja fordi min onkel i Nigeria var en rig mand, så behøves du ik være misundelig