"Kunne bare forestille mig hvor stor en edge man vil kunne få imod gamblere der bare har brug for deres fix! "
Og her er problemet for MIG. Om det virker eller ikke virker ved jeg ikke. Men at tjene penge på andre folks sygdom, ludomani, er fandme klamt. Folk får fra hus og hjem, mister familien og nogle begår selvmord. Men bare du tjener , er det super.
|
movement:"Kunne bare forestille mig hvor stor en edge man vil kunne få imod gamblere der bare har brug for deres fix! "
Og her er problemet for MIG. Om det virker eller ikke virker ved jeg ikke. Men at tjene penge på andre folks sygdom, ludomani, er fandme klamt.
Folk får fra hus og hjem, mister familien og nogle begår selvmord. Men bare du tjener , er det super.
Hvis man er gammel nok til at spille, er man også gammel nok til at kunne tabe. Han spiller godt og tjener penge på det, se det som en forretning.
Jeg går da heller ikke over og banker one2move i hovedet hvis de har en udlejning og jeg ikke har en som gør at jeg dermed ikke tjener penge og derfor ikke har råd til at spise min argentinske oksemørbrad for 9 dag i træk, men må nøjes med en hakkebøf.
Pointen er at når du satser penge, så har du enten mulighed for at få flere eller tabe dem. Jeg risikerer da også at komme til at bo på gaden og have en kæmpe gæld når jeg driver virksomhed- det er en risiko man løber :)
Ja så kan hans spil faktisk sammenlignes med aktie handel, det taber og vinder man også på. Der er også folk der må gå fra hus og hjem pga. aktier- dem er du også imod at man handler?
Nej noget der er KLAMT, er folk der går i små sko, som ikke kan acceptere at der er nogen der er mere succesrige end andre! Janteloven here you come!