Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kæmpe dagsløn på BETFAIR...... MEN !!!!!!!!

Side 8 ud af 8 (79 indlæg)
Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 11:05
Hvor mange stjerner giver du? :

"Kunne bare forestille mig hvor stor en edge man vil kunne få imod gamblere der bare har brug for deres fix! "

Og her er problemet for MIG. Om det virker eller ikke virker ved jeg ikke. Men at tjene penge på andre folks sygdom, ludomani, er fandme klamt.

Folk får fra hus og hjem, mister familien og nogle begår selvmord. Men bare du tjener , er det super.

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Jan 09
Indlæg ialt: 857
Fra  Lejenspand.dk Skrevet kl. 11:19

movement:

"Kunne bare forestille mig hvor stor en edge man vil kunne få imod gamblere der bare har brug for deres fix! "

Og her er problemet for MIG. Om det virker eller ikke virker ved jeg ikke. Men at tjene penge på andre folks sygdom, ludomani, er fandme klamt.

Folk får fra hus og hjem, mister familien og nogle begår selvmord. Men bare du tjener , er det super.

Hvis man er gammel nok til at spille, er man også gammel nok til at kunne tabe. Han spiller godt og tjener penge på det, se det som en forretning. 

Jeg går da heller ikke over og banker one2move i hovedet hvis de har en udlejning og jeg ikke har en som gør at jeg dermed ikke tjener penge og derfor ikke har råd til at spise min argentinske oksemørbrad for 9 dag i træk, men må nøjes med en hakkebøf. 

Pointen er at når du satser penge, så har du enten mulighed for at få flere eller tabe dem. Jeg risikerer da også at komme til at bo på gaden og have en kæmpe gæld når jeg driver virksomhed- det er en risiko man løber :)

Ja så kan hans spil faktisk sammenlignes med aktie handel, det taber og vinder man også på. Der er også folk der må gå fra hus og hjem pga. aktier- dem er du også imod at man handler?

Nej noget der er KLAMT, er folk der går i små sko, som ikke kan acceptere at der er nogen der er mere succesrige end andre! Janteloven here you come!

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 11:34

Jeg er generelt imod at man tjener penge på andre folks ulykke, ja. Jeg går ind for at bidrage til samfundet ved at skabe arbejdspladser, og gøre folk glade.

Og hvem siger at han er mere succesrig end mig ? Er det en forudsætning du bliver nødt til at have, for at retfærdiggøre hvad du gør ?

Men okay, i lyder selv som ludomaner, så straffen kommer vel af sig selv. Mit råd er : kom ud af det mens i kan

venlige tanker herfra

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 11:43

Ps:

mellem 90 og 120.000 kr per måned er altså ikke noget specielt for forretningsfolk med rigtig succes. Bare så du ved det

Tilmeldt 18. Feb 08
Indlæg ialt: 122
Skrevet kl. 11:47

puha sikke en drejning tråden fik her.

Ja jeg må indrømme at jeg er 110 % inkarneret LUDOMAN, jeg kan jo så bare prise mig lykkelig over at jeg tjener penge på min svaghed for spil,

Jeg tænker på hesteløb 24 timer i døgnet, og prøver altid på at finde nye måder at se tingene på og andre strategier at tjene på, så jo et stk lykkelig ludoman.

Er lidt vild med bemærkningen der kom i den sidste post, for hvis man synes dette er en uetisk måde at tjene penge på , så kan man heller ikke fordrage aktier, da det er det samme. Jeg tror ikke jeg er mere succesrig en andre, faktisk er det ikke for at kunne købe fede dyre ting jeg gør dette, men for at få min frihed, til at gøre hvad jeg vil når jeg vil. Hvis jeg skulle sige noget negativt om dette, så skulle det nok være ensomheden der indimelle melder sig.

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 11:48

Og sammenligning med din forretning holder heller ikke. Du har ikke et misbrug i din forretning. Det er folk der er syge, der ikke kan lade være med at spille. Det er som at stjæle penge fra narkomaner.

Men altså, jeg blander mig ikke mere her. Jeg kan høre i bliver meget fjendske, hvis man skraber lidt i overfladen. I skal bare gøre hvad i vil. Og folk kender chancen for ludomani, så det må de selv styre.

Det var såmænd bare ment som et lille advarsel

Hav en super weekend :)

Tilmeldt 18. Feb 08
Indlæg ialt: 122
Skrevet kl. 11:49

Så har jeg vist ikke lyst til at være med i denne tråd mere.

Held og lýkke til alle

(Selv om det intet med held har at gøre)

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 11:50

Hvis ikke jeg fik det forklaret godt nok, så ja : jeg er også imod aktiehandel og spekulation i det hele taget. Det kan se fint ud i en lang periode, men så knækker lortet. Som vi ser nu i finanskrisen.

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 11:53

Oprigtigt og hjertevarmt ment : held og lykke med det hele realtvc

Jeg håber du finder noget kærlighed og varme i dit liv

Side 8 ud af 8 (79 indlæg)