Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kæmpe dagsløn på BETFAIR...... MEN !!!!!!!!

Side 4 ud af 8 (79 indlæg)
Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 13:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:

GevinstGaranti:

Er der ikke noget med at man må oprette lige så mange Betfair konti, som man vil? Kan man ikke komme uden om de 20% så? Men ja det er fordi alle bruger Betfair at problemet opstår. Betsson exchange tager f.eks. kun 1%, de har dog ikke heste.

NOOOO... Din konto bliver spærret med det samme, hvis der er mistanke om snyd eller forsøg på oprettelse af flere kontier i samme navn...

Det er nu ikke den opfattelse jeg har fået ved at læse de forskellige tråde på http://www.nimkim.dk/forum/

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15086
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 13:04

Henrik Krogh:

Fashion-Seller:
Derfor er firmaer på Gibraltar ik de bedste at spille på..

Gibraltar er ikke en separat medlemsstat i EU, men er som "dependent territory of the UK" omfattet af EF-traktatens frihedsrettigheder, herunder bestemmelserne for fri udveksling af tjenesteydelser. I holdning der også går igen i flere svar fra SKAT om netop spillegevinster.

Vi er enige angående Gibraltars position, men der forelægger bare forskellige afgørelser af penge vundet fra Gibraltar. Derfor anbefales det os, at man vælger en udbyder der ligger enten i UK eller på Malta. Dermed undgår man evt problemer, eller tvister med det lokale skattesystem...

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 13:05

GevinstGaranti:

Det er nu ikke den opfattelse jeg har fået ved at læse de forskellige tråde på http://www.nimkim.dk/forum/

Du kan jo prøve og se hva der sker ;D

Tilmeldt 27. Apr 07
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 13:07

Fashion-Seller:

GevinstGaranti:

Du kan jo prøve og se hva der sker ;D

Jeg kan heller ikke finde det nogen steder i deres regler og betingelser.

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 13:18

GevinstGaranti:

Det er aldrig noget der skrives på betting sites, det tages for givet, at folk kun opretter en bruger. Men som sagt du kan selv teste hva der sker, hvis du opretter 2 brugere i samme navn, med samme data...

Tilmeldt 22. Oct 07
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 14:22

Hej igen

Kan man så aldrig tabe det løb eller hvordan foregår det helt ? :) HVis du satser 10 til 20.000kr, kan du vil os tabe dem?

Mvh

Tilmeldt 27. Apr 07
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 17:49

loaded82:

Hej igen

Kan man så aldrig tabe det løb eller hvordan foregår det helt ? :) HVis du satser 10 til 20.000kr, kan du vil os tabe dem?

Mvh

Selvfølgelig kan du tabe dem Smile

Tilmeldt 27. Apr 07
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 17:52

Fashion-Seller:

GevinstGaranti:

Det er aldrig noget der skrives på betting sites, det tages for givet, at folk kun opretter en bruger. Men som sagt du kan selv teste hva der sker, hvis du opretter 2 brugere i samme navn, med samme data...

Øh jo, der skrives ofte at man kun må have en konto pr. person, husstand, IP osv., men f.eks. Ladbrokes accepterer flere konti, med mindre man opretter flere spillekonti for at få indskudsbonus flere gange.

Tilmeldt 18. Feb 08
Indlæg ialt: 122
Skrevet kl. 20:27

Jo du kan tabe dem, men bare ikke dem alle. se på det på den her måde. lad os sige at du køber for X beløb til odds 2 så går oddsene ned til 1.9 og du layer X beløb til odds 1.9. nu ved du at du ´har 1000 kr uanset hvem der vinder løbet, som starter om 2 minutter.

Går oddset derimod op i 2.1 før du får lukket vil du få et tab på 1000 kr uanset hvem der vinder.

Jeg ser aldrig på det som hesteløb, men som på aktier, jeg har bare den kæmpe fordell at jeg ikke behøver at vente x måneder- år for at se om det har båret frugt, jeg ved det iløbet af 10 minutter, aktie priser flyver op og ned alt efter nyheder og regnskaber fra de forskellige firmaer.

Odds på heste flyver op og ned alt efter nyheder om hestens form, de andre hestes dårlige form. eller bare det vi kalder HYPE, altså rygter.

For at besvare dit spørgsmål.

NEJ jeg lukker mit væddemål ca, 2-3 minutter før løbet starter, så på det tidspunkt ved jeg allerede om jeg har tabt eller vundet.

Fra Herning
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 842
Fra  Thissocks.dk Webbureauet Far & Søn Skrevet kl. 20:45

Det kræver vel stadig at man ved lidt omkring hestene eller hvad? Hvad vil det sige at man "layer"?

Side 4 ud af 8 (79 indlæg)