Hej betangel er et interface program jeg bruger for at få et bedre overblik over udbud og efterspørgsel på oddsene på betfair., Jeg regner med at du kender til grundpillerne i at handle med odds , altså back high og lay low, elle omvendt., for at vide hvor du skal købe og sælge er det altafgørende at du har betangel da du i den, kan benytte dig af div værktøjer for at få et "feel" for hvordan markedet er.Det er fuldt lovligt og betfair er helt indstillet på at man handler på den måde, de får jo deres procenter uanset hvordan pengene kommer ind i markedet.Du kan se lidt videoer om betangel og brugen af det hvis du søger på betangeltv på youtube. her viser de funktionerne af programmet, men ikke hvordan det skal bruges i action, eller andre små hemmeligheder til hvordan man finder ud af hvilken vej oddsene vil bevæge sig. Jeg har haft købt mange, mange systemer, men må erkande at der er kun er en vej hvis man vil lære det, og det er ved at øve sig igen og igen. Den måde jeg bruger går ud på at jeg åbner et marked i betangel 20- 30 min før start, og så går jeg ind på racing post og ser lidt på spotlight verdict, postdata, formcards, topspeed ovs... for lige at danne mig et indtryk om, om favoritten er en klar favorit eller om der er andre heste der er rimelig gode også.når jeg har gjort dette kigger jeg på min betangel screen, og ved hjælp af grafer og "advanced charts" prøver jeg at holde øje med hvordan pengene bliver matchet. evt kommer der store beløb ind på lay eller back sider, er der nogen der "spoofer" (ligger penge ind i 2 eller 3 back eller lay boks uden at ønske at de skal macthes, men kun for at ændre "Weight off money" så de snyder fiskene til at tro at oddsene er på vej den modsatte vej af hvad de i virkeligheder er.Jeg holde lidt øje med graferne på de andre heste om de beløb der bliver satset på dem, Feks er der en hest der blive backed meget og med rimelige beløb, og det ikke er favoritten, så vil favoritten helt sikkert stige. Og jeg kunne blive ved. Det bedste du kan gøre er nok At google adam heatcote, en 24 årig brite der laver i snit 30.000 dkk om dagen, han har en blog hvor han forklarer hvordan han gør. det var ham der inspirerede mig