Jeg har fået en idé til et landsdækkende portalkoncept som skal indeholde nyheder indenfor det aktuelle emneområde, debatforum, bannerannoncer samt en markedsplads. Jeg har en hel konkret plan om design, indhold og funktioner samt naturligvis igangsætning, markedsføring osv. Naturligvis vil jeg gerne igang igår, og nu overvejer jeg om jeg skal købe en færdig portal på ebay - det er jo billigt og hurtigt, og så bekoste lidt på eget design og være igang om 1-2 uger. Overvejer også en færdig Joomla-baseret portal, men er lidt i tvivl om muligheder og begrænsninger i design og indhold, omkostninger og varighed heraf. Endelig kunne man forestille sig en håndprogrammeret løsning, evt. baseret på moduler fra Joomla eller lignende, men det overskrider nok mit budget på 5-10.000 kr. Kender dog flere der i Østen, Polen, Ukraine og de baltiske lande har fået håndprogrammeret lignende opgaver indenfor dette budget, så måske det alligevel er en option ? Er der nogen der har forslag, input eller idéer vedr. ovenstående, hører jeg meget gerne fra Jer. Masser af Amino-hilsner Portal-iværksætteren
|
Hej
Jeg har selv købt en færdig portal på ebay for 100$ og selv bekostede under 3000 kr. på design ændringer m.m.
Kan godt anbefale den fremgangsmåde.