jeg har webhotel ved surftown nu og kan se når jeg søger efter joombla så skulle det setup være med i mit hotel, men kan ikke helt hitte ud af det...
så det er jo nok en webdesigner jeg skal have fat i...
Ja, du burde kunne installere det selv via surftowns webinterface. Hvis ikke, så har jeg faktisk lavet en startguide, for dig der vil igang med joomla. Den kan du finde her: http://www.joomlatutorials.dk/joomla-startguide
Det er danske videotutorials, som er lavet af undertegnede. De skulle være rimeligt pædagogisk opbygget og til at forstå. Så kan du jo selv komme en del af vejen med joomla. Derefter kan vi så se, om du skal have lidt hjælp til at komme helt hen over målstregen
Socialengine ser faktisk uhyre interessant ud, og har vist alle de funktioner jeg kunne ønske. Kan dog ikke greje om mulighederne for helt eget designvirkelig er en option her som de skriver eller om det i realitetn handler om valg af et begrænset antal templates. Kan du evt. uddybe dette ?
Hvem vil kunne assistere med design, funktioner og indhold med en sådan løsning ?
Kan dog ikke greje om mulighederne for helt eget designvirkelig er en option her som de skriver eller om det i realitetn handler om valg af et begrænset antal templates.
Når du køber SE, så får du hele kildekoden så det burde være en smal sag for en der ved hvad han gør at ændre designet og viderudvikle på den.
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....