Igen kunne man udvide, og også bestille english, og amerikansk breakfast!
Jeg prøver tit at vågne op efter en bytur, og have lyst til æg med bacon, og cocktail pølser, og en stor cocio!
Men hold nu fokus i starten... Du kan altid udvidde, men du kan os tage for meget ind til at starte med, og det hele drukner i arbejde, problemer, omkostninger og manglende overblik.
ja kunne du få dem med på ideen så skifter du lige i 6 gear med det samme,og ja kunne du tilbyde morgenmad med æg og bacon så ville du også have en langt højere omsætning og jeg tror der er lige så mange der gerne vil guffe om morgenen end som om aftenen
har du kigget rundt på nettet og set om der er mulighvis andre der har lavet den ide?
Så kan jeg sige dig at det er der, ved ihvertfald at der er nogen i midtjylland der kører det, og mulighvis også dækker hele danmark.
Kan ikke huske hvad hjemmesiden hedder men ved det, da jeg engang har fået et visitkort der fra, og i min lokale bager står der også at de levere inden kl. 10! Så ide'en er opfundet, men self. kan man da også godt lave det selv :P
Patent kan du efter hvad jeg har hørt ikke få, da det skal være den første der laver det nye koncept..
Men for satan lav en flot side og god markedsføring ( evt køb lækkert tøj og ud og sige hej :-)
Mangler du kapital kan jeg nok overtales til at ligge op til 70K, dette kræver dog du har mange ting på plads og kan vise noget virkeligt seriøst ! (ville dog forvente en lille del overskud/procent hvis dette bliver aktuelt)
har du kigget rundt på nettet og set om der er mulighvis andre der har lavet den ide?
Så kan jeg sige dig at det er der, ved ihvertfald at der er nogen i midtjylland der kører det, og mulighvis også dækker hele danmark.
Kan ikke huske hvad hjemmesiden hedder men ved det, da jeg engang har fået et visitkort der fra, og i min lokale bager står der også at de levere inden kl. 10! Så ide'en er opfundet, men self. kan man da også godt lave det selv :P
Der er nævnt en konkurrent i tråden... Men sådan er det i de fleste brancher, og det skulle ik være det der afgør om man går igang, med mindre det er et meget lille niche marked. Og tvivler på det er tilfældet her...
Ja, jeg så godt e-bager, men jeg synes igen ikke deres markedsføring holder, jeg selv har aldrig hørt om dem, og jeg har allerede en masse ideer til hvordan tingene skal foregå!
Deres side er heller ikke helt ligeså brugervenlig, som fx just-eat!