Hvis du beslutter at forfølge ideen, så har jeg et komplet stykke software, special udviklet, med funktioner som på justeat.dk Betalingsgateway, brugeroprettelse, bestilling, opkobling til printer, forhandler adgang med deres unikke bestillingskort, google map og meget mere.
Hehe ja men jeg synes da også det ville være en super ide men siger bare man skal være opmærksom på det kan være lidt svært at få det til at hænge sammen. Ville være super til familer med 4+ personer.
Hehe ja men jeg synes da også det ville være en super ide men siger bare man skal være opmærksom på det kan være lidt svært at få det til at hænge sammen. Ville være super til familer med 4+ personer.
2 personer kan nu nemt handle for 50 kr, med de priser der er hos bageren efterhånden. Det er jo bare 2 rundstykker, en snegl og en bakke Kærgaarden. Mere skal der ik til...
Og tager man et gebyr for at bringe det ud, så vil alle kunne acceptere det, og de fleste jeg kender ville benytte servicen, da de spare en masse tid, som kunne bruges med familien...