Hvad forklarede han så? :-) |
zimmermann1977:han sagde de var stoppet med det sidste år
Sjovt at han siger dette, når de lige er startet op.
Jeg er også blevet kontaktet af Viska forrige uge, takkede hurtigt nej tak.
Hvad forklarede han så? :-) |
Gratis online magasin for bartendere på bartendermagasinet.dk - blandt andet med opskrifterne på nogle af verdens bedste drinks.
Sjovt at han siger dette, når de lige er startet op. Jeg er også blevet kontaktet af Viska forrige uge, takkede hurtigt nej tak. |
Hej. Jeg vil sige pas på, pas på VISKA , CBA, ITFAGREGISTER. Viska en en af annoncehajer ( svindler ). Jeg lukker mit firma pga annoncehajer, de har tømt min konto. Jeg er en, der er deprimeret med tusindevis krunder gælde!!!!!!!!!!!!!!!!!. |
Også en hurtig opdatering fra min side. Min ven som arbejdede der, sagde op for nogle uger siden. Det gjorde han sammen med næsten alle andre sælgere, efter at de havde fået 3 flere chefer og de havde fået verbale tæsk dagligt. Beskeden var at de kunne få en ny lønaftale (som betød -50% i grundløn og -70% i provision) eller de kunne sige op. Det virker ikke til at deres virksomhedsstruktur er særligt god og han siger at det sejler totalt og ingen rigtig ved hvem der har ansvaret for hvad. Når det er sagt, kan det jo stadig være et fint produkt. Dog er min egen mening generelt at den branche har tabt rigtigt meget til Google osv. |
Er vi kede af at hører. |
Hej.. Hold jer langt væk. De står også bag udbudnu.dk som de har lukket ned.. Der er SÅ mange advarselslamper der blinker for mig.. den første er helt klart at jeg kun kender til dem via det firma jeg arbejder for... jeg kan ikke se dem få held med deres foretagende. hvis jeg skulle have brug for en håndværker, så ville jeg, ligesom næsten alle andre, søge på google, tage kontakt til de relevante firmaer og finde priser. Jeg ville aldrig lade et firma som jeg ikke kender, tage kontakt til nogle vilkårlige håndværkere for mig... anyways, det er bare min holdning. |
Zimmer. Det er super godt at du melder dette tilbage |
ups. jeg havde ikke læst side 2 på tråden her. |
Kære Birgitte, Hold dig langt væk fra dem!!!! Det er et fusker foretagende..... Er selv blevet snydt for små 10.000 kr ex moms :-( Og jeg har hørt fra flere kollegaer i branchen at det er nogle garvede annoncehajer der igen er på spil og prøver at hive en masse penge ud af folk!!!! Se mere inde på hajnettet.dk der er flere der er blevet snydt og jeg er selv blevet nødsaget til at politianmelde dem! Så de er helt sikkert under obeservation.
mvh Sanne |
Ja, der er vist utroligt mange af disse portaler der bare lever af at malke håndværkere, som forsøger at overleve denne krise. Utroligt de kan sove om natten. |