Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kender I Viska.dk?

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)
Fra Hillerød
Tilmeldt 13. Aug 09
Indlæg ialt: 169
Skrevet kl. 08:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er ingen der siger at de er svindlere. Deres salgsmetoder lyder mistænkelig meget som Telemarketing sælgere og dem er der vidst aldrig nogen der har fået noget godt ud af.

-Who dares, wins

www.espressohouse.dk - speciale i Nespresso

www.smarttrend.dk - Ilse Jacobsen, BabaJaga, CCDK, OXMO tøj til kvinder.

Tilmeldt 23. Nov 09
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 10:26

Så du vil ikke kalde det svindel ? Ved ikk hvor præcist jeg fik forklaret det, men de her håndværkere, som det nu generelt var, betalte op mod 10-12 tusinde kr for at få min. 1 udbud på en arbejdsopgave fra en kunde, og så kommer alle udbudene fra direktøren selv ? Og han takker da bare pænt nej tak til alle tilbuddene fra de håbefulde håndværkere ? det vil jeg helt sikkert kalde for svindel ! ved bare ikk om det er svindel i følge loven? Men ham manden her er i hvert fald stukket halen mellem benene og skylder en 6,7,8 mennesker løn, og også dvs. firmaer så vidt jeg har ku læse mig frem til..

Tilmeldt 12. Nov 09
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 12:45

Hej JTO, tak for dit indlæg og for at bekræfte hvad jeg følte at det er nogle svindlere. Vil meget gerne kontakte dig eller at du kontakter mig for at høre hvad du måske kunne hjælpe med af oplysninger til at vinde en sag mod VISKA.

Har et link til mit firma (står også i signatur)

Er der flere derude som vil gå sammen med mig om at lave en sag mod dem ?

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 13:00

JTO hvorfor kontakter du ikke SØK? - Politiets afdeling for Særlig Økonomisk Kriminalitet med din viden og får bragt det til ophør.

Jeg er sikker på der er mange håndværkere der gerne samler sammen til at give dig 5.000 for dit samarbejde med Politiet om at få fjernet virksomheden og få ejeren dømt op til 8 års fængsel hvis anklagerne om svindel holder stik.

Du vil under alle omstændigheder få "ren" samvittighed og meget moralks støtte.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 12. Nov 09
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 17:39

Har snakket med dansk byggeri idag og de vil nu hvis der er mange dansk byggeri medlemmer, som henvender sig til dem gå ind i sagen, men de kræver omkring 20 stykker. (med mindre jeg har nogle meget stærke beviser, som JTO måske snakker om)

De har bedt mig om at sende min VISKA kontrakt / ordre bekræftelse som de gemmer og beder ALLE dansk byggeri medlemmer der er blevet snydt af VISKA om at sende deres kontrakt til dansk byggeri.

Alle som er blevet snydt af VISKA men ikke er medlem af dansk byggeri vil jeg gerne have kontakter mig, så jeg kan bruge deres sag sammen med min egen og alle de andres mod VISKA. Nu har dansk byggeri givet mig blod på tanden til at politi anmelde VISKA. Der er en håndværker fra Fyn som også er blevet snydt, som har kontaktet mig om at lægge sag an. 

JTO jeg vil meget gerne kontakte dig eller at du kontakter mig for at jeg kan få dine beviser !

ER der flere der har noget mod VISKA.dk, så hold jer endelig ikke tilbage. Jo mere jeg har jo være for VISKA.

Tilmeldt 18. Dec 09
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 21:29

goddag, mit navn er michael bloch, direktør i allians group, udgiver af viska.dk.

nu kunne jeg godt skrive min mening ned her, men det gør jeg ikke da dette vil skabe flere rygter

end sandheder. hvis de kunder som føler de har spørgsmål, kan jeg kontaktes på 30545814.

hilsen michael bloch.

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)