Hej Investment Du skal blot forstå vi har set dette før: http://www.amino.dk/forums/t/59087.aspx?PageIndex=1 Jeg kan slet ikke forstå hvorfor du vil være anonym, når du alligevel er ved at få lavet en hjemmeside. Der er noget der ikke stemmer. // Jesper |
Hej Jesper,
Tak for linket. Set hvad før? At der er investorer der søger investeringer?
Nu læste jeg ikke hele tråden igennem, men jeg ser da intet odiøst i, at en mand der har penge tilovers, som han vil investere, posterer et indlæg på amino? Måske var der ikke projekter der var interessante nok, hvorefter han har trukket følehornene til sig?
Det er helt op til den enkelte om de mener det er reelt nok, og om de vil kontakte mig eller om der " er noget der ikke stemmer", som du skriver.
Jeg har allerede fået mange henvendelser og da jeg gerne vil koncentrere mig om emnerne og svare alle der har kontaktet mig, vil jeg undlade at skrive mere i tråden i første omgang. Jeg skal nok postere løbende og forklare om vi har indgået samarbejde med nogen herinde fra eller ej, men i mellemtiden vil jeg bede interesserede om at kontakte mig via PM.
Hvis folk føler "der er noget galt", så vil jeg råde dem til at finde alternative muligheder en lige præcis denne tråd. Det er helt okay med mig, og helt forståeligt. De kan evt kontakte nogle andre investorer som der er fx længere oppe i tråden. Jeg har ingen kendskab til firmaet, men kan helt klart anbefale at de fleste der søger investorer læser hans gode råd igennem på hans hjemmeside.
Som han skriver så forventer mange iværksættere at de præsenterer et projekt kort, får en pose penge til en lav rente og så er den potte ude. Det er ikke realistisk og jeg vil meget gerne bede folk gøre sig nogle tanker om, hvad præcis de har brug for, og hvad de mener de kan tilbyde. Det vil forkorte en del skriven frem og tilbage, og vil give mig tid til at koncentrere mig om enkelte projekter som jeg ser muligheder i.
Jeg har forståelse for at folk er mistroisk, især hvis de mener de har fundet guldægget, præsenteret det, og ikke har fået svar, men det må være op til den enkelte om de "mener der er noget galt", eller om de vil præsentere deres ide eller projekt. Jeg er godt klar over at anonymitet i første omgang vil afskrække nogle fra at kontakte mig, men det er helt okay, disse personer kontakter os måske senere via hjemmesiden når den er oppe og køre. Kravene vil dog værre noget større, og der vil blive forlangt en udførlig forretningsplan, samt beskrivelse af præcist hvad de ønsker og hvad de kan tilbyde.
Denne tråd er tænkt som en anderledes indgangsvinkel, lidt mere uformelt til at starte med, hvorefter at der vil være personlig kontakt til de emner vi finder egnet.