Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Store ændringer på Karma Point

Side 6 ud af 13 (128 indlæg)
Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 06:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Amaris Charvell:
Jeg har set folk gå fuldstændig op i sømmene over karmapoint på andre communities

Jeg tror at det skyldtes at vi ikke bare har stukket en finger i jorden, men hele lappen..  ;)

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:52

Haha, det kan være Niels =) Hvad end det skyldes, så synes jeg at det er rart at der skal mere til at ødelægge folks dag (eller liv, får man næsten nogle gange fornemmelsen af) herinde. Det er sgi sørgeligt når folk nærmest får psykisk sammenbrud over noget så bagatel agtigt ;)

Fra Slagelse
Tilmeldt 29. May 08
Indlæg ialt: 898
Skrevet kl. 09:13

For mig er karmapoint fuldstændigt urelevant!

Jeg syntes, at det er fedt at deltage i de forskellige debatter og man får hurtig eksperthjælp. Desuden er sitet meget informativt for os iværksættere.

Se det er her den gode karma eksisterer Wink Det behøver ikke at figurere nogen steder!

Maibritt Isberg Andersen

Sygeplejerske, protreptiker og COACH

Fra Kastrup
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 954
Skrevet kl. 09:31

Jeg har ikke den fjerneste anelse om hvor mange point jeg har haft før ændringen, men jeg bilder mig ind at det var langt færre end nu, og mine gode og usaglige indlæg har fordoblet min pointmængde.

Jimmy

Fra København
Tilmeldt 11. Jun 08
Indlæg ialt: 661
Fra  Signifly ApS Skrevet kl. 09:43

Jeg vil blot give min mening til kende.

Point er, som bl.a. Mikkel, som udgangspunkt et godt element, som kan hjælpe folk der ikke lige er hjemmevandt på Amino, til at se hvem der er mest erfarende. Samtidig syntes nogle at det er "sjovt", og der går måske lidt sport i at have rigtig mange, eller promovere sig selv ved at være den mest hjælpsomme i forskellige kategorier. Men FRED VÆRE MED DET! Hvis det giver flere (vel og mærke gode..) svar, syntes jeg ikke det er et problem. Tvært imod.

For at opnå den positive effekt, må systemet dog fungere ordentligt! Det er vigtigt at det fremelsker det man gerne vil have. På Amino, vil vi vel gerne have mange svar og indlæg af høj kvalitet, hurtigt. Det syntes jeg allerede det nuværende system ligger godt op til. Hvis man stiller et spørgsmål, og får et godt og præcist svar efter 10 minutter, tror jeg man som spørger er godt tilfreds, og godt kunne finde på at give svarer 5-fine-stjerner for sit svar.

Personligt vil jeg nok ikke "gå op i sømmen" af at få nulstillet min point - jeg regner med folk dømmer mig ud fra de ting jeg skriver. Det betyder dog ikke at jeg ønsker pointene afskaffet. : )

God dag allesammen!

Boldrer mig med de kreative wunderkids i Signifly - et Digitalt Bureau i København. Altid en god Amino-pris.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 09:49

Espresso:

Men selvfølgelig kommer der også debatter på eksperten over pointsystemet. Nogle brugere (nye) glemmer at lukke deres spørgsmål - og det er ikke velset!

Jeg er ikke ny bruger derinde ... faktisk er min profil 13 år gammel, og jeg har sq tit fået balle for ikke at lukke mine spørgsmål. Men det er ofte ganske med vilje at jeg ikke gør det ... så det er skam ikke kun nye profiler det skader.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 09:54

pecoart:

Hr. Thorborg har fået massere af karmapoint her i denne tråd uden de store udskejelser (du får hurtigt dine 15.000 point tilbage Martin ;o)). Så i bund og grund kommer det vel også an på hvem man er. Martin er respekteret, det samme er du som SEO guru. Derved får i helt naturligt en hel del flere point end mange andre. Hvor ligger det reelle i pointsystemet så henne?

Netop der! Kan du ikke selv se det?

Tilmeldt 4. Jul 08
Indlæg ialt: 524
Skrevet kl. 09:59

Mikkel Mikjær Christensen:

pecoart:

Hr. Thorborg har fået massere af karmapoint her i denne tråd uden de store udskejelser (du får hurtigt dine 15.000 point tilbage Martin ;o)). Så i bund og grund kommer det vel også an på hvem man er. Martin er respekteret, det samme er du som SEO guru. Derved får i helt naturligt en hel del flere point end mange andre. Hvor ligger det reelle i pointsystemet så henne?

Netop der! Kan du ikke selv se det?

Næh, faktisk ikke når man kan få 25 Karmapoint for denne kommentar: Så kom den første lille ændring som i nok kan se, flere kommer. Dbh Martin

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 10:15

pecoart:

Næh, faktisk ikke når man kan få 25 Karmapoint for denne kommentar: Så kom den første lille ændring som i nok kan se, flere kommer. Dbh Martin

Nej det kan der måske være noget om ... Men det var nu heller ikke det jeg kommenterede på. Demib er anerkendt af mange herinde som værende rigtig dygtig til sit fag, det skal gerne afspejle sig af af hans Karma points, og så længe det er tilfældet ser jeg intet problem i det, og det var udelukkende det min kommentar gik på.

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 10:49

Er lidt ligeglad med karma dyrene, men hvordan kan det være at det bliver lavet om?! Der bliver antydet noget om misbrug osv, men der er ikke rigtigt nogen der har skrevet hvilken type misbrug vi taler om?!

Helt ærligt... Man kan jo ikke købe en fløjtende fis for sine Amino point, så hvem gider sidde og bruge sin konsulent time pris på at snyde sig til nogle point?!

Side 6 ud af 13 (128 indlæg)