Jeg vil blot give min mening til kende.
Point er, som bl.a. Mikkel, som udgangspunkt et godt element, som kan hjælpe folk der ikke lige er hjemmevandt på Amino, til at se hvem der er mest erfarende. Samtidig syntes nogle at det er "sjovt", og der går måske lidt sport i at have rigtig mange, eller promovere sig selv ved at være den mest hjælpsomme i forskellige kategorier. Men FRED VÆRE MED DET! Hvis det giver flere (vel og mærke gode..) svar, syntes jeg ikke det er et problem. Tvært imod.
For at opnå den positive effekt, må systemet dog fungere ordentligt! Det er vigtigt at det fremelsker det man gerne vil have. På Amino, vil vi vel gerne have mange svar og indlæg af høj kvalitet, hurtigt. Det syntes jeg allerede det nuværende system ligger godt op til. Hvis man stiller et spørgsmål, og får et godt og præcist svar efter 10 minutter, tror jeg man som spørger er godt tilfreds, og godt kunne finde på at give svarer 5-fine-stjerner for sit svar.
Personligt vil jeg nok ikke "gå op i sømmen" af at få nulstillet min point - jeg regner med folk dømmer mig ud fra de ting jeg skriver. Det betyder dog ikke at jeg ønsker pointene afskaffet. : )
God dag allesammen!