Hej Trendfighter,
Har næsten fået en aftale i hus hos DHL, men da prisen kom syntes jeg ikke det var lige til nemlig 0-5 kg pakke, 65 + moms + 11% olie,
Hvordan har i fået pris lejet ned i de 39 med moms?, og skal i også betale 11% olie oven i jeres pris eller er den med i prisen.
Er sat til 200 pakker om mdr.
Hvad vores priser er, kan jeg ikke fortælle, men vi er nogle gode købmænd, og vi har åbenbart forhandlet en god pris!!
Men 65 kr. er en ok pris syntes jeg - dog forstår jeg ikke helt hvorfor i skal betale yderlig ekstra 11% i olie priser.
Jeg vil anbefale dig at kontakte dem igen, og fortælle at du må lidt længer ned for at kunne skifte til DHL i forhold til hvad du bruger i dag.
Og så fortæl dem om jeres fremtid - de fleste købmænd ønsker jo at udvide sin forretning og du har vel et godt mål for 2010?
Hvis jeres mål er at sende 400 pakker i 2010, om de så ikke kan forhandle en bedre pris - du kan ikke love noget, men et mål som i tror i kan nå.
Eller evt. åbne op i andre lande - og prøve at sende til Tyskland eller Holland - det er nogle store marked og du for et kanon pris der til.
Håber dette kan hjælpe dig lidt på vej