|
Hej Trendfighter,
Så fik vi os en snak med konsulenten og der var helt andre boller i suppen, han kunne godt se der var sket en fejl. Og jeg skal sende omkring 50 B2B forsendelser om mdr. og 750 B2C forsendelser, han er igang med at udregne priserne så afventer spændt?
Og den emballage som i har til rådighed hos DHL er det en standard papkasse ex. 200x300x400 mm eller? Angående det som i har fået udviklet til jeres shop som forbinder jeres labelprinter til jeres system mener det kaldes multishipping, er det noget i vil dele eller kan kan købe sig til hos jer. Send gerne PB besked her på amino omkring dette.
|
Orange:Hej Trendfighter,
Så fik vi os en snak med konsulenten og der var helt andre boller i suppen, han kunne godt se der var sket en fejl.
Og jeg skal sende omkring 50 B2B forsendelser om mdr. og 750 B2C forsendelser, han er igang med at udregne priserne så afventer spændt?
Og den emballage som i har til rådighed hos DHL er det en standard papkasse ex. 200x300x400 mm eller?
Angående det som i har fået udviklet til jeres shop som forbinder jeres labelprinter til jeres system mener det kaldes multishipping, er det noget i vil dele eller kan kan købe sig til hos jer. Send gerne PB besked her på amino omkring dette.
Hej!
Håber du for en god pris fra DHL!
Vi bruger ikke papkasser hos os, så jeg ved ikke om de også anbefaler det til rådighed os DHL, men vi bruger poser fra DHL
Ja det er multishipping vi bruger fra DHL, og dette er igennem en labelprinter som vi også har købt igennem dem.
Jeg vil gerne snakke mere med dig, men jeg kan ikke sende dig PB fordi du ikke har gjort det aktivt i din profil - send mig gerne en PB så tager vi gerne en snak - så kan jeg sikkert hjælpe dig.
Bliv gratis medlem