Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vine.dk - min allerførste webshop med varelager

Side 2 ud af 3 (28 indlæg)
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 14. Apr 09
Indlæg ialt: 220
Skrevet kl. 17:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jan,

Umiddelbart okay side, men det virker lidt underligt at flere knapper står på engelsk? Jeg vil råde dig til at få alt oversat til dansk.

Udvalg er ikke altid alt, specielt ikke indenfor vine, men 3 produkter er for lidt, du bør udvide dit sortiment, synes jeg!

Jeg synes beskrivelser får det til at virke troværdigt og at sælger har lagt lidt "sjæl" i det. Du bør ikke gøre dem kortere.

Mvh

Nicolai

Tilmeldt 16. Sep 08
Indlæg ialt: 392
Skrevet kl. 17:32
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Hej Jan Balslev det er da helt sikkert også bare mig der ikke gider læse alenlange beskrivelser, men jeg tror faktisk det ville være super genialt Hvis du også skrev hvad resveratrol er og hvad stoffet gør jeg kunne evt. udarbejde en beskrivelse til dig helt gratis hvis du bare sender mig en PB.

Fra Århus
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 391
Skrevet kl. 17:39

Niels:

Derimod kunne jeg godt tænke mig en købsknap under beskrivelsen. Dét kunne måske øge et salg for lige nu ser jeg ikke knappen når jeg har scrollet ned for at læse beskrivelsen.

Der kunne også være links i teksten til en side der omhandler de enkelte druer (godt med lidt linkjuice).

Hej Niels

Rigtig god ide med at placeringen en købsknap nedenfor beskrivelsen også -- jeg er ved at lave nogle grønne købsknapper i størrelse XL da jeg har læst at sådan nogen skulle konvertere forholdsvis bedre end andre farver købsknapper. 

Sådan et "drue- link" laver systemet allerede selv øverst på de enkelte vinbeskrivelser. Hvis jeg forstår dig ret?

Fra Århus
Tilmeldt 5. Apr 07
Skrevet kl. 17:53

Nicolai:

Hej Jan,

Umiddelbart okay side, men det virker lidt underligt at flere knapper står på engelsk? Jeg vil råde dig til at få alt oversat til dansk.

Udvalg er ikke altid alt, specielt ikke indenfor vine, men 3 produkter er for lidt, du bør udvide dit sortiment, synes jeg!

Jeg synes beskrivelser får det til at virke troværdigt og at sælger har lagt lidt "sjæl" i det. Du bør ikke gøre dem kortere.

Mvh

Nicolai

Hej Nicolai

Du har ret, der er enkelte knapper der har gemt sig for oversætteren, det skal helt sikkert rettes hurtigst muligt..

Mht udvalget, så er jeg også enig i at 3 forskellige vine er alt for lidt og der er da også flere vine på vej. Har dog allerede 5000 flasker i kælderen og det er ikke specielt populært hos fruen i huset. Det er ikke altid let at være iværksætter.  :-)  Hvem gider gå i en tøjforretning der har 3 forskellige trøjer? På den anden side gider jeg ikke se 100 forskellige trøjer - så ender det bare med at jeg bliver overvældet af udbudet og slet ikke får købt nogen trøje.

JA, du her helt ret i at der er lagt en del arbejde i de beskrivelser, så jeg er rigtig glad for at det ikke er alle der finder dem for lange.

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 18:07

Jan!

Husk fødevarestyrelsen og registrering der..... kender en  mindre sjællandsk importør som fik en hilsen på 10.000 kr. for ikke at være registreret.

Med hensyn til beskrivelser vil jeg bruge mere plads på at skrive om vingården om hvordan det en familie med vintraditioner bla bla og om selve vinen bruge Kjers "Abesprog" .  Lange anmeldelser tiltrækker den lille gruppe ag meget vininteresseret, men den største kundegruppe tiltrækkes af korte anmeldelser der lover guld og grønne skove. Gode ref. er omtale på Vinavisen.dk (hvor det er let af få gode anmeldelser), BT og mindst en stor del af "magazinerne" som Penge & Privatøkonomi, Gastro osv.

Henrik

Fra Århus
Tilmeldt 5. Apr 07
Skrevet kl. 18:13

Mads Madsen:

Tillykke med din webshop, og det ser næsten godt ud. :-)

Siden virker for mig alt for bred, prøvede at sætte bredden på siden til 980px med en margin: 0 auto; også så siden ud som den skulle, i mine øjne. :)

Dine links har Ronni kommenteret, så det vil jeg ikke skrive om, men lagde mærke til noget kritisk vedr. SEO, du tillader søgemaskinerne at indeksere dine kategorier, få det fixet asap, ellers risikere du "duplicate content", hav kun indeksering på selve produkterne, vin oversigt efter producent og forsiden.

Ellers fortsat god vind med din webshop. ;-)

Tak skal du have Mads Big Smile

Du har jo helt ret med hensyn til bredden af sidden som bare er sat til 100%. Det havde jeg slet ikke lige tænkt over. Jeg har et setup med 2 skærme ved siden af hinanden her på kontoret. Hvis man trækker browservinduet over 2 skærme ser bredde 100% sådan her ud:

Du har klart en pointe. Tak for tippet.

Angående "duplicate content" så bliver jeg nok nødt til lige at læse lidt omkring dette emne.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9732
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 18:25

Jan Balslev:

Angående "duplicate content" så bliver jeg nok nødt til lige at læse lidt omkring dette emne.

Hvis du kan forstå engelsk, så kan du jo starte med den her video, som jeg lavede til en konference i USA: http://vimeo.com/3836679

Fra Århus
Tilmeldt 5. Apr 07
Skrevet kl. 18:33

Henrik Krogh:

Jan!

Husk fødevarestyrelsen og registrering der..... kender en  mindre sjællandsk importør som fik en hilsen på 10.000 kr. for ikke at være registreret.

Med hensyn til beskrivelser vil jeg bruge mere plads på at skrive om vingården om hvordan det en familie med vintraditioner bla bla og om selve vinen bruge Kjers "Abesprog" .  Lange anmeldelser tiltrækker den lille gruppe ag meget vininteresseret, men den største kundegruppe tiltrækkes af korte anmeldelser der lover guld og grønne skove. Gode ref. er omtale på Vinavisen.dk (hvor det er let af få gode anmeldelser), BT og mindst en stor del af "magazinerne" som Penge & Privatøkonomi, Gastro osv.

Henrik

Mange tak Henrik. Jeg havde ærlig talt slet ikke skænket fødevarestyrelsen og registrering hos dem en tanke. Jeg mener...vinen er jo ligesom på flaske ikke? Det forekommer mig lidt uretfærdigt at give en bøde på 10.000 til en lille importør. Men jeg vil straks kontakte fødevarestyrelsen.

Interessant tanke det med at "abesprog" sælger. Min bekymring er om ikke kunden føler at de ikke bliver taget seriøse hvis de får serveret en masse "abesprog"? Jeg har allerede indkøbt et par trækasser til at sende vin til den skrivende presse -- så vinen kan tage sig bedst mulig ud. Tak for forslagende om at sende vin til magasinerne også, det havde jeg ærlig talt ikke lige tænkt på.

Med venlig hilsen

Jan

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 18:43

Jan Balslev:
Interessant tanke det med at "abesprog" sælger.

Hvem tror der rykkede mest vin: Per Pallesen der sagde UHMMM i Morge TV eller Robert Parker med 90 point.....

Eller Vinavisen.dk der sidder Den er god og giver 5 stjerner i modsætning til vinhulen.dk der skriver 10 linier om at en vin smager af viol og kostald, kaffe og chokolade....

Med de lange tekniske beskrivelse rammer du nørderne med den korte  og på denanden måde rammer du folket (de 80 %)....

Du skal være opmærksom på at der altid er en pædagoisk opgave ved at få en i Danmark næsten totalt ukendt vingård ind på markedet. Du får nok at se til der ! ;-).

En anden ting så kan jeg anbefale dig hvis du ikke allerede har gjort det at købe nogle af Passito'er. Begge på Malvasia kan anbefales, ligesom begge passitoer fra Pantelleria er ganske udemærket....

Henrik

Fra Aabenraa
Tilmeldt 6. Aug 09
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 18:48

Malte Hvid:

Det ser fint ud. Dog ville jeg lige fjerne alle betalingskortene i bunden, indtil du får din godkendelse :)

Hvis de fjernes bliver man ikke godkendt hos PBS , da alle vilkår + betalingskortene skal også være der (har lige lavet en for en PBS aftale for en kunde hvor webdesigneren havde lavet et par fodfejl)

/Frank

Side 2 ud af 3 (28 indlæg)