Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis reklame på wikipedia

Side 6 ud af 8 (78 indlæg)
Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 1023
Fra  Juul-s media Skrevet kl. 16:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Må jeg modtage reklame på sms, hvis jeg ikke klart giver udtryk for accept??

Mvh
Juul

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:32
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Emil:

wiki sms group:
VI vil dog stadig gerne være sikre på at vi ikke sidder og atbejder gratis Wink

Så er et arbejde hos kommunen nok mere noget for dig. At være selvstændig er ingen garanti for at tjene penge, mange arbejder ved siden af i starten eller bruger 50+ timer på det om ugen for at det overhovedet løber rundt.

Det kan godt være at der ingen garanti er for ikke at tjene penge som selvstændig.

Skal vi nu ikke lige holde os til fakta og virkelighed og blive helt enige om at man skal have betaling for det arbejde man laver uanset hvem man er og hvor man arbejder.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:32

Juul:

Mvh
Juul

Når du benytter wiki sms giver du automatisk din accept til at vi gerne må smide en reklame i bunden af dit leksikon opslag.

Fra København
Tilmeldt 30. May 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Firmafon Skrevet kl. 18:41

wiki sms group:

Juul:

Mvh
Juul

Når du benytter wiki sms giver du automatisk din accept til at vi gerne må smide en reklame i bunden af dit leksikon opslag.

Men har folk uden internet på mobilen mulighed for at læse dem? (selvfølgelig når de er foran en computer, men når de ikke er)...

Derudover, hvorfor skal der reklamer i når det er et betalingsprodukt? Jeg vil da ikke betale for noget der er reklamer i...

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 18:41

hvor står den betingelse? på jeres side og/eller sms fra jer?

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:45

Niklas:

wiki sms group:

Juul:

Mvh
Juul

Men har folk uden internet på mobilen mulighed for at læse dem? (selvfølgelig når de er foran en computer, men når de ikke er)...

Derudover, hvorfor skal der reklamer i når det er et betalingsprodukt? Jeg vil da ikke betale for noget der er reklamer i...

Ønsker du ikke at købe et produkt med reklamer så er der ingen der tvinger der til det. Så vidt jeg ved har thorborg også reklamer i sin e-pusher selv om han tager penge for den.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:46

Bautik:

hvor står den betingelse? på jeres side og/eller sms fra jer?

Betingelser kommer i den første sms du sender til os hvor du skal bekræfte og acceptere vores betingelser før du kan få adgang til produktet.

Fra København
Tilmeldt 30. May 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Firmafon Skrevet kl. 19:40

wiki sms group:

Niklas:

wiki sms group:

Juul:

Mvh
Juul

Ønsker du ikke at købe et produkt med reklamer så er der ingen der tvinger der til det. Så vidt jeg ved har thorborg også reklamer i sin e-pusher selv om han tager penge for den.

For mig er der stor forskel på et B2B (e-pusher) og et B2C produkt når det kommer til reklamer...

Fra København
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 899
Skrevet kl. 19:48

For mig er der stor forskel på et B2B (e-pusher) og et B2C produkt når det kommer til reklamer...

Arh, nu er e-pusher jo ikke et B2B produkt. Mig bekendt nægter Thorborg dig ikke at købe den hvis du bare synes han er mega rar mand, og gerne vil støtte ham :)

Der er dog forskel på hvad man må og ikke må når det handler om medier. 

For eksempel er du velkommen til at sende en snail-mail til en virksomhed uden at skulle have spurgt dem først, men du absolut ikke må sende dem en mail med en reklame. På samme måde er SMS mere reguleret i forhold til regler end andre kontaktmedier er, men det håber jeg da så inderligt at Wiki group har sat sig grundig ind i :)

-Karsten

Fra København
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 899
Skrevet kl. 19:49

Ivrigheden længe leve - dobbelt post :)

Side 6 ud af 8 (78 indlæg)