Kender du et godt sted eller hjemmeside, hvor man kan købe smykker engros? Også gerne kendte mærker |
Vi har lidt Dyrberg Kern hvis det har interesse... Men det skal gå hurtigt ellers er de væk...
Vi har lidt Dyrberg Kern hvis det har interesse... Men det skal gå hurtigt ellers er de væk... |
kan du ikke sende mig nogle flere oplysninger? og evt billeder? heidi@amsinck.net |
Prøv evt. at tage et kig på www.jewls.dk. Med venlig hilsen Carsten
|
Fotograf Carsten Olsen - Bryllupsfotograf og portrætfotograf i København og omegn.
De er på vej...
|
Hej
Vi sælger også smykker engros - Tag et kig og giv mig en melding hvis du er interesseret! Har egen import af smykker fra Italien - primært med Muranoglas. |
Hej HBA Jeg kan laverer smykker i sølv, guld og stål, disse bliver lavet efter jeres design, alle smykker kan leveres med eller uden sten af jeres valg. Jeg har 30 års erfaring med smykke produktion fra forskellige leverandør.
Hilsen Michael Jacobsen email durian79@gmail.com |
Hej
Der er en ny smykkegrossist på trapperne her i DK I kan tjekke det ud her: Smykker Engros Online Butikken er ved at blive fyldt op med varer og bliver trimmet i det nye år. |
Danmarks største udvalg af af Store Lette Frostsikre Krukker og Havekrukker Online
Hej HBA Jeg er netop i processen med starte et nyt designer og kvalitets smykkemærker under navnet Hjort Smykker. Vi sælger smykker engros og søger i den forbindelse forhandlere både offline og online. Du kan læse mere om at købe smykker engros fra Hjort smykker her. Eller vil jeg da gerne høre om du fandt de smykker du ledte efter samt hvilke mærker du holder nu og i hvilken forbindelse?.. |
Head of SEO & Owned Media i Group M | Blogger om SEO, e-handel, online marketing, content marketing og sociale medier.