Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Undervisning/kursus i Magento?!

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Aug 09
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 17:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har besluttet mig for at springe ud som E-købmand og bliver snart ejer af en Magento shop. Shoppen skal iøvrigt kombineres med economic regnskabsprogrammet.

Har læst Amino.dk tynd ang. opstart af Magento og flere steder anbefales det at tage et kursus som opstart.

Fandt faktisk et kursus her i August hos Pointe.dk men det er desværre blevet aflyst pga. for få tilmeldte.

Findes der blandt Aminos brugerne findes en kyndig Magento-bruger som underviser i brugen/den daglige administrationen af en Magento-webshop?

Jeg forestiller mig at du sidder ved siden af mig i (bor i Kgs. Lyngby i Kbh./Nordsjællandsområdet) og simpelthen hjælpe mig med at lægge tekst + billeder ind samt underviser mig i den daglige adm. af systemerne.

Prisen snakker vi om.

Bedste hilsener Jesper Wiener Sørensen

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. Feb 09
Indlæg ialt: 106
Skrevet kl. 17:57
Fra København
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 312
Skrevet kl. 18:07

Jesper Wiener Sørensen:

Findes der blandt Aminos brugerne findes en kyndig Magento-bruger som underviser i brugen/den daglige administrationen af en Magento-webshop?

Jeg forestiller mig at du sidder ved siden af mig i (bor i Kgs. Lyngby i Kbh./Nordsjællandsområdet) og simpelthen hjælpe mig med at lægge tekst + billeder ind samt underviser mig i den daglige adm. af systemerne.

Hej Jesper,

Jeg har efterhånden opbygget en del erfaring omkring Magento gennem opbygningen af dykkerteori.dk og e-lygter.dk

Du er velkommen til at kontakte mig på tlf 4033 3026.

Fra Værløse
Tilmeldt 5. Nov 07
Indlæg ialt: 686
Fra  Kammalou.com Skrevet kl. 19:45

Hej,

Holder til i Værløse.

Har en kørende e-conomic.dk magento integration i drift hos en større kunde : www.taarnsalg.dk

Vores eConomic integration er både i en version til Magento 1.2.x & 1.3.x. Udviklingen, support og vedligeholdelse af denne er vi også ansvarlig for.

Du kan kontakte mig på 28 60 40 84. Vi kan eventuelt mødes og drøfte detaljerne om et fremdigt samarbejde.

Ingen tvivl om vi er igennem det sidste år blevet givet en markant mulighed for at opbygge en del viden i Magento. :-)

SAFe SPC, Magento Expert, Jira Guru, Kammalou.com

Tilmeldt 2. Aug 09
Skrevet kl. 19:49

Tak for hjælpen! Sidder allerede og suger al næring ud af de forskellige fora!!

Bedste hilsener Jesper Wiener Sørensen

Tilmeldt 2. Aug 09
Skrevet kl. 19:55

1000 tak til jer andre som har givet mig jeres tlf.numre....slår på tråden i morgen mandag.

Bedste hilsener Jesper

Fra Dalgasgade 11, Herning
Tilmeldt 28. Jan 09
Indlæg ialt: 763
Fra  Powerhosting ApS Skrevet kl. 21:32

Vi kan på det varmeste anbefale Thomas VJ. Vi kender ham som en yderst kompetent ressource og han kan helt sikkert hjælpe dig med at komme godt igang med Magento.

Det er sikkert også en god idé at anskaffe Magento´s userguide ligesom Thorborgs e-pusher er god læsning om e-købmandskab generelt.

Ellers vil vi blot ønske dig god vind med shoppen!

Dennis  | (+45) 7222 4457 | Dalgasgade 11, 7400 Herning 

Seriøs Magentohosting

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 14:51

powerhosting:
Det er sikkert også en god idé at anskaffe Magento´s userguide ligesom Thorborgs e-pusher er god læsning om e-købmandskab generelt.

Vil også helt klart anbefale Magentos egen userguide. Den guider dig fint igennem alle funktionerne i et let forståeligt sprog.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 29. Apr 10
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 22:54

Hejsa!

Vi har lige åbnet en ny webshop i Magento www.bellacapella.dk, men jeg har desværre ikke haft mulighed for at lære systemet rigtig at kende endnu. Og så tænkte jeg på om nogen af jer kender nogle danske bøger/guides til webshoppen?

På forhånd tak!
Henriette

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 23:01

Hejsa

Jeg har også en magento shop, som godt kan være noget af en mundfuld at komme igang med. Jeg har med STOR glæde brugt Martin Tygsen http://www.amino.dk/members/MartinBT/default.aspx til at udføre alle mulige webmaster opgaver. Han har faktisk også undervist mig i magento over skype og han kommer snart forbi min virksomhed og underviser min makker Ronni.

Så jeg kan på det varmeste anbefale Martin, han er pisse dygtig..... og ikke kun til magento!

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)