Mine mails kommer ikke frem. Jeg er ved at gå i selvsving. Jeg har en mail der hedder info@elviraogsixten.dk - den skal så videresende til min gmail, da jeg bedst kan lide det sådan. Men jeg får ikke halvdelen af de mails der bliver sendt til info@elviraogsixten.dk og jeg kan ikke få fat i Gigahost. Er der andre der har haft det problem? |
Elviraogsixten:Mine mails kommer ikke frem. Jeg er ved at gå i selvsving.
Jeg har en mail der hedder info@elviraogsixten.dk - den skal så videresende til min gmail, da jeg bedst kan lide det sådan.
Men jeg får ikke halvdelen af de mails der bliver sendt til info@elviraogsixten.dk og jeg kan ikke få fat i Gigahost.
Er der andre der har haft det problem?
Hvor bøvlet er det at skifte hosting? Jeg vil virkelig sætte pris på, hvis mine mails begynder at dukke op i min indbakke ;-)
Hej Elviraogsixten
Det lyder lidt kedeligt, er du sikker på problemet ikke ligger hos Google ? -Vi ser fra tid til anden at google kan være lidt sløv til at acceptere mails.
Det er ikke bøvlet at skifte hosting. Faktisk kan du jo nøjes med blot at skifte GigaHost´s mail ud med fx. google apps (som jeg næsten kan regne ud du bruger) Det kræver blot en ændring af dine MX-records i DNS.
Håber det kaster lidt lys over sagen, god vind med mailen !