Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gigahost & mails! Argh! Skifte hosting måske?

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Jan 09
Indlæg ialt: 248
Skrevet kl. 10:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Mine mails kommer ikke frem. Jeg er ved at gå i selvsving.

Jeg har en mail der hedder info@elviraogsixten.dk - den skal så videresende til min gmail, da jeg bedst kan lide det sådan.

Men jeg får ikke halvdelen af de mails der bliver sendt til info@elviraogsixten.dk og jeg kan ikke få fat i Gigahost.

Er der andre der har haft det problem?

Hvor bøvlet er det at skifte hosting? Jeg vil virkelig sætte pris på, hvis mine mails begynder at dukke op i min indbakke ;-)

Smukke kjoler, festkjoler og toppe...

Fra Dalgasgade 11, Herning
Tilmeldt 28. Jan 09
Indlæg ialt: 763
Fra  Powerhosting ApS Skrevet kl. 10:20

Elviraogsixten:

Jeg har en mail der hedder info@elviraogsixten.dk - den skal så videresende til min gmail, da jeg bedst kan lide det sådan.

Men jeg får ikke halvdelen af de mails der bliver sendt til info@elviraogsixten.dk og jeg kan ikke få fat i Gigahost.

Er der andre der har haft det problem?

Hvor bøvlet er det at skifte hosting? Jeg vil virkelig sætte pris på, hvis mine mails begynder at dukke op i min indbakke ;-)

Hej Elviraogsixten

Det lyder lidt kedeligt, er du sikker på problemet ikke ligger hos Google ? -Vi ser fra tid til anden at google kan være lidt sløv til at acceptere mails.

Det er ikke bøvlet at skifte hosting. Faktisk kan du jo nøjes med blot at skifte GigaHost´s mail ud med fx. google apps (som jeg næsten kan regne ud du bruger)  Det kræver blot en ændring af dine MX-records i DNS.

Håber det kaster lidt lys over sagen, god vind med mailen !

Dennis  | (+45) 7222 4457 | Dalgasgade 11, 7400 Herning 

Seriøs Magentohosting

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Jan 09
Skrevet kl. 10:22

Tak for svar.

Jeg tror ikke at problemet ligger hos google - mine kunder ringer mig da heldigvis op  bagefter, og de kan gang på gang fortælle, at de får mailen retur - så er det vel ikke google?

Nu har jeg prøvet at skrive en mail til gigahost, i håb om de svarer den vej :)

Fra Dalgasgade 11, Herning
Tilmeldt 28. Jan 09
Indlæg ialt: 763
Fra  Powerhosting ApS Skrevet kl. 10:27

Det er rigtigt. Meget tyder på fejlen skal findes hos Gigahost så.

Det kan være en god idé at medsende én af de bounce-meddelser i din dialog med Gigahost, ellers er det ganske svært for dem at gætte hvor fejlen ligger.

Dennis  | (+45) 7222 4457 | Dalgasgade 11, 7400 Herning 

Seriøs Magentohosting

Fra København
Tilmeldt 27. Jun 08
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 10:50

Jeg har smidt Christian fra gigahost en besked på hans MSN vdr. dit problem, med link til denne tråd.

Føler mig overbevist om han nok skal løse problemet for dig ASAP.

Fra Måløv
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 832
Skrevet kl. 10:55

Sikkert Gigahost..

De formåede at blive hacket og vi tabte dermed vores webshop. Den havde ligget færdig på deres server i over 1 mdr. så der burde have været backup... det var der bare ikke.. ikke tilstrækkelig backup ihvertfald.

Så kunne man læse beskeden efterfølgende på Newz.dk hvorfor ens side pludselig var nede. Intet info fra deres side.

Gigahost er det mest useriøse firma jeg endnu har haft hostet mine sites hos. Mage til respektløshed og elendig kundeservice skal man lede længe efter.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Jan 09
Skrevet kl. 11:01

Tak for hjælpen Christian...

Jeg ved ikke hvor længe problemet har stået på, da jeg først er blevet gjort opmærksom på det indenfor de sidste par uger.

Ser frem til at høre fra Gigahost!

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 11:46

Elviraogsixten:

Det kan jeg sagtens følge dig i

Jeg har slået dit domæne op, men jeg kan ikke se at der skulle være noget unormalt ved dit domæne rent dns mæssigt , så fejlen kan rent faktisk være andre steder end hos gigahost.dk

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 11:46

Elviraogsixten:

Det kan jeg sagtens følge dig i

Jeg har slået dit domæne op, men jeg kan ikke se at der skulle være noget unormalt ved dit domæne rent dns mæssigt , så fejlen kan rent faktisk være andre steder end hos gigahost.dk

Fra København
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 639
Fra  White Shark Media Inc. Skrevet kl. 11:53

maelstrom:

Sikkert Gigahost..

De formåede at blive hacket og vi tabte dermed vores webshop. Den havde ligget færdig på deres server i over 1 mdr. så der burde have været backup... det var der bare ikke.. ikke tilstrækkelig backup ihvertfald.

Så kunne man læse beskeden efterfølgende på Newz.dk hvorfor ens side pludselig var nede. Intet info fra deres side.

Gigahost er det mest useriøse firma jeg endnu har haft hostet mine sites hos. Mage til respektløshed og elendig kundeservice skal man lede længe efter.

Jeg har aldrig haft problemer med Gigahost. De har altid været hurtige på aftrykkeren med hjælp til diverse vigtige såvel som ligegyldige ting. Gigahost hoster næsten alle mine sider, samt andre steder. Kan kun anbefale dem, hvis man ønsker et billigt, nemt og godt sted hvor man kan hoste størstedelen af sine (mindre) sider. 

Men hvis jeg havde en webshop, som dig, så havde jeg ikke valgt at tage de billigste på markedet, hvis du ikke selv kan stå for en del af arbejdet, herunder det at tage backup selv. 

Vil du gerne have mere succes med AdWords? Download min gratis danske AdWords bog på 189 sider!

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)