Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal I være med til Reklametalent '09?

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Ribe
Tilmeldt 30. Nov 07
Indlæg ialt: 237
Skrevet kl. 09:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9731
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 09:30

De skulle nok starte med at skrive hvem det er der står bag dette site, betingelser, hvordan de håndterer informationer de får etc etc etc... MEGET mangelfuldt site - i en sådan grad, at det lugter langt væk af en eller anden form for fusk.

Fra København
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 899
Skrevet kl. 09:45

Det var godt nok ikke megen information til alle os reklametalenter... 

Fra Esbjerg
Tilmeldt 19. Jan 08
Indlæg ialt: 324
Fra  esbjerglive.dk Skrevet kl. 09:48

Det er blandt andet Jyllandsposten der står bag det. De har i hvert fald store annoncer omkring det i avisen.

Men ja deres site er enormt mangelfuldt.

Jeg prøvede for sjovt at tilmelde mig, det var ikke nogen videre succes. Når man komme et stykke hen i tilmelding skal man blot skrive nogle links til nogle reklame kampanger, man enten synes godt om eller har lavet, man kan ikke skrive nogen form for information.

Det er et mærkeligt koncept.

// Peter

Fra Århus
Tilmeldt 2. Aug 09
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 09:52

Oprettede mig også derinde, og da jeg kom til siden med 3 link til kampagner som jeg skulle skrive op, så stoppede jeg.

Virker en kende useriøst.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9731
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 09:53

> skal man blot skrive nogle links til nogle reklame kampanger, man enten synes godt om

Hvordan i alverden havde de forestillet sig, at man skulle linke til en kampagne? Masser af den bedste markedsføring - særligt på Nettet - består jo ikke bare af en eller anden kampagneside, men er en kompleks blanding af flere teknikker, metoder, medier og strategier flettet godt og grundigt ind i hinanden ...

Det virker temmelig amatøragtigt det her ...

Fra Esbjerg
Tilmeldt 19. Jan 08
Fra  esbjerglive.dk Skrevet kl. 09:56

Mikkel deMib Svendsen:

> skal man blot skrive nogle links til nogle reklame kampanger, man enten synes godt om

Hvordan i alverden havde de forestillet sig, at man skulle linke til en kampagne? Masser af den bedste markedsføring - særligt på Nettet - består jo ikke bare af en eller anden kampagneside, men er en kompleks blanding af flere teknikker, metoder, medier og strategier flettet godt og grundigt ind i hinanden ...

Jeps. Det er slet ikke til at forstå. Det er især mærkeligt, når det er forholdsvis store virksomheder som står bag projektet.

// Peter

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 09:58

Mikkel deMib Svendsen:

Læg lige mærke til når du har trykket læs mere SKAL man opdatere siden for at komme til forsiden.

Jeg kan næsten ikke tro JP står bag denne side!?! Hvis man tjekker domænets ejer er dette skjult .... dns peger et stedpå strandvejen

DK Whois database:

Registrant:
User-id:S17916-DKName:SoftinnovatorAddress:Strandvejen 62FPostalcode & city:2900
HellerupCountry:DanmarkTelephone:+45 70 27 78 10
Administrator:
User-id:S17916-DKName:SoftinnovatorAddress:Strandvejen 62FPostalcode & city:2900
HellerupCountry:DanmarkTelephone:+45 70 27 78 10
Name servers:
ns1.gratisdns.dkGDNS1-DKns2.gratisdns.dkGDNS1-DKns3.gratisdns.dkGDNS1-
DKns4.gratisdns.dkGDNS1-DKns5.gratisdns.dkGDNS1-DK
Back

Måske JP har et datterselskab som står bag ?

/allan

Fra København
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 899
Skrevet kl. 10:01

Jeg må erkende at jeg godt så JP var med, og lavede også noget overfladisk research på de andre involverede, men det slog mig alligevel at konceptet som det er præsenteret flopper for vildt, fordi det ikke formår at fortælle til os der muligvis kunne engageres i det, hvad det går ud på. 

Det virker som om salgs afdelingen har fået tommelskruer på, og har sat det her i søen, uden at tale med marketing eller kommunikationsafdelingen - Det sælges alene på præmiestørrelsen og forsøger at give en kende tryghed med at spille på JP som samarbejdspartner... 

Så virker det useriøst - Ja for fanden da. 

Fra Esbjerg
Tilmeldt 19. Jan 08
Fra  esbjerglive.dk Skrevet kl. 10:01
Side 1 ud af 3 (21 indlæg)